Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lotteeee schreef:ik vraag me soms af of Adelinde een goede keuze is..
Ze rijden de laatste paar wedstrijden zeker goed mee.
Maar toch is het paard al 19(?) en heeft hartproblemen.
Moet op transport, hele andere leefomgeving, temperaturen etc.
Ik denk dat dat nog zwaarder is voor hem dan het "rijden".
We zullen kijken wat het gaat worden!
Heb er zin om alles weer te volgen.
De vorige spelen zijn als de dag van gisteren
newt schreef:Toch vraag ik mij wel eens af waarom de critici alleen op een forum als bokt of op artikelen op sociale media reageren maar dat ik deze critici nou nooit onder de openbare posts op social media zie van de desbetreffende ruiters zelf???
newt schreef:Toch vraag ik mij wel eens af waarom de critici alleen op een forum als bokt of op artikelen op sociale media reageren maar dat ik deze critici nou nooit onder de openbare posts op social media zie van de desbetreffende ruiters zelf???
CharleyT schreef:Gelijk blokkeren is misschien wat kort door de bocht, maar snap de andere kant ook wel. Niet elke ruiter zit te wachten op ''opbouwende'' kritiek die zomaar binnen rolt op je pagina. En als die kritiek van een volslagen onbekende komt zou ik ook denken: huppekee weg ermee, zit ik niet op te wachten, blokkeren.
Citaat:De Olympische Spelen in Rio de Janeiro zijn op al onze platformen live te volgen. Zowel op tv, radio, internet en teletekst volgen wij de meeste sporten live. Ook volgen wij de wedstrijden middels een liveblog en meerdere streams op NOS.nl.