Blog: Mijn naam is Jeroen en ik ga voor jou bloggen op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:06

Eerlijk? Ik lees dit liever als een informatieve blog. Ik vind de tekst leuk lezen. De boog moet toch niet altijd gespannen staan? Bokt is van zichzelf al informatief.

Bovenstaande en de simpele reden dat er altijd bokkers zullen zijn die zich niet kunnen vinden in de blog. Hetzij door hun eigen overtuiging (bv de nh-ers, de nb-ers) ofwel omdat zij vinden dat hun eigen methodes beter zijn, maken het in mijn ogen bijna onmogelijke om een informatieve blog te brengen. Bokt is daar te groot voor, ja we zijn (bijna) allemaal paardenliefhebbers, maar ieder heeft zijn eigen manier.
Een informatieve blog kan dus nooit iedereen tevreden stellen. Dan zou je het eerlijk moeten doen en voor iedere tak van de sport en ieder inzicht een blogger zoeken. Buiten het feit dat een onoverzichtelijk geheel wordt, zal zelfs dan niet iedereen tevreden zijn.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:07

Tobbes schreef:
Oké.

Mmh dus die gast heeft nu meerdere accounten op bokt?

Ik dacht dat niet toegestaan is.

Wie bedoel je? Degene uit de link is niet dezelfde als deze blogger he?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:12

welkom, je hebt wel humor geloof ik!

Schemerdier

Re: Blog: Mijn naam is Jeroen en ik ga voor jou bloggen op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:24

Ik vind deze blogger dan weer leuker dan dat hk topic... iets als smaak he ;)
Wat ik wel raar vindt is dat iedereen hier nu heel bot en ongezouten hun (niet gevraagde?) mening geeft. Mogen we dan ook in elk topic gaan vertellen of we dat topic nodig/leuk/interessant/oersaai vonden?

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:26

Wat word het weer lekker serieus genomen allemaal! :') Als je je niet lekker voelt door dit te lezen, waarom dan nog reageren?

Welkom Jeroen! Succes, en je schrijfstijl vind ik speciaal! :)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:29

Hihi dit is inderdaad zo typisch, probeer eens na te denken voor je iets schrijft. Zou je recht in iemands gezicht zeggen hoe oersaai hij is? Of hoe naar je zijn schrijfstijl vindt? Over bokt-tv werd er zelfs iets gezegd van hoe vervelend ze haar stem vonden. Het kan over het internet even hard aankomen als in het echt, bij de mensen die er veel tijd en moeite in gestoken hebben! Ik ben benieuwd wat voor plek de blogs in de toekomst op bokt gaan krijgen. Bokt wordt zo een stuk leuker met haar gebruikers, dat is top toch?

Succes Jeroen! Ik hoop dat je hierom kan lachen :) Veel succes in de paardenwereld en op bokt met je blogs. Uiteindelijk komen de mensen die het leuk vinden er toch wel op af :D

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:34

geenpaardhr schreef:
Hoe vaak ga je bloggen op Bokt?
Ik wil graag een keer per week een blog beloven, maar dit kan ook eenmaal in de twee weken worden. Ik moet ook nog tijd hebben om naar de paardenstal van mijn vriendin te gaan en normaal te functioneren in de grote-mensen-wereld.

Als je nu je vriendin gewoon bij jou in hetzelfde huis laat wonen, scheelt het weer een ritje naar haar stal. Houd je een boel tijd over om hier de boel op stelten te zetten

;)

SandraBuunk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:35

Lekker even zeuren over niets. Hé hé ;)
LIKE

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:40

Mariett schreef:
Hihi dit is inderdaad zo typisch, probeer eens na te denken voor je iets schrijft. Zou je recht in iemands gezicht zeggen hoe oersaai hij is? Of hoe naar je zijn schrijfstijl vindt? Over bokt-tv werd er zelfs iets gezegd van hoe vervelend ze haar stem vonden. Het kan over het internet even hard aankomen als in het echt, bij de mensen die er veel tijd en moeite in gestoken hebben! Ik ben benieuwd wat voor plek de blogs in de toekomst op bokt gaan krijgen. Bokt wordt zo een stuk leuker met haar gebruikers, dat is top toch?

Succes Jeroen! Ik hoop dat je hierom kan lachen :) Veel succes in de paardenwereld en op bokt met je blogs. Uiteindelijk komen de mensen die het leuk vinden er toch wel op af :D

Inderdaad, sommigen lijken de betekenis van het woordje beleefdheid eventjes vergeten te zijn...

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:49

Blog: Mijn naam is Jeroen en ik ga voor jou bloggen op Bokt

Voor mij hoeft het niet.

Grassh0pper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:57

Hahaha, ik vind je blogs en schrijfstijl wel leuk :D :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:02

Zo inmiddels ben ik een zak popcorn armer, man man man. :Y)
Ieder topic dat normaal wordt geopend door een man krijgt ongehoord veel positieve reacties. Pagina's die bedelen om foto's, pagina's die bedelen om meer informatie. Hebben we nu EINDELIJK een man, oké hij is bezet, en nu... Nu kan hij niets goed doen?! :') Lieve bokkers & bitches & azijnzeikerd, kunnen we deze blogger niet iets meer kansen geven? Kunnen we niet gewoon weer ouderwets om een foto bedelen? Bedelen om meer informatie? Of op zijn minst pas gemeen doen ná de eerste blog?
Tuurlijk kan een schrijfstijl of informatie niet aanstaan :n Maar daarom lees ik ook niet ieder boek dat op mijn pad komt :roll:

Het lijkt mij juist best leuk om het proces mee te lezen hoe je van paarden-onkunde kan gaan paarden paardenkunde :j Waar loopt een man nu tegen aan? In ieder geval niet op een warm welkom van deze lieve bokkers. Wat zal die knul niet denken nu?

Ik vind dit een leuk initiatief van Jeroen & Bokt, graag ook een informatieve blog of volgtopic, maar er is een begin.

Ik ben benieuwd naar de gehele periode! +:)+

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:09

Misschien mis ik iets, maar er staat toch nergens dat hij zich nu wel met paarden gaat bezig houden op bloggen na? Of is het echt de bedoeling dat hij gaat paardrijden etc, dat maak ik op uit sommige reacties?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:12

Mariett schreef:
Hihi dit is inderdaad zo typisch, probeer eens na te denken voor je iets schrijft. Zou je recht in iemands gezicht zeggen hoe oersaai hij is? Of hoe naar je zijn schrijfstijl vindt?

Jazeker.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:12

Eerlijk is eerlijk, bij het lezen van het intro krabte ik me even over mijn hoofd, maar toen ik de blog opende heb ik heel erg gelachen. Supergrappig! _O-

M_Jacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:17

Leuk dat bokt vernieuwende dingen organiseert zoals de bokt-tv en nu ook blogs! En super leuk dat deze nou eens niet worden geschreven door een paardenkenner. De paardengekte van de andere kant bekijken is ook wel eens verfrissend. ;)

Succes met bloggen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:19

Wáááát? Ik weet niet wat ik lees. :')
Door het groeiende aantal pagina's dacht ik dat iedereen deze blog geweldig zou vinden.
Ik heb destijds de (het?) blog gelezen en vond het juist verfrissend, die humor!
Niet alles hoeft serieus te zijn toch? Lekker even onderuit zakken en genieten van de kijk van iemand 'van buitenaf'.
Het zet je weer even mooi met beide benen op de grond en dat is zo te lezen wel behoorlijk nodig. :o
Gedsie, waarom moet alles toch zo negatief zijn gelijk! Dat het je smaak niet is, oké, dat je dit geen humor vindt, oké... maar hoi, een klein tikkeltje positiviteit kan écht geen kwaad in een wereld waar alles al perfect moet zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:29

Leuk initiatief. Ik vind de schrijfstijl wel een beetje chaotisch, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:36

Leuk topic! :D

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:44

Moderatoropmerking:
Na het verwijderen van enkele off topic berichten, open ik dit topic weer.
Graag wil ik jullie erop wijzen dat ook hier de regels en richtlijnen uit de VN charter gelden.

Gladijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 00:36

Hi Jeroen, welkom op bokt! Blog je gek man, lijkt me heel leuk om te lezen. Zelf ook een vriendlief die samen met mij heerlijk normaal doet tussen de paarden, altijd grappig met wat voor inzichten hij komt _O- dat maakt het des te grappiger!
Heel veel succes met de ongezouten mening van bokt *D and goodluck! +:)+

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 05:40

Het concept is leuk, kvind de schrijfstijl helaas wat minder, jammer.
(informatieve blogs zou ik ook wel graag willen zien, trouwens!)

Siglos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 14:41

Veel succes met bloggen!

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 14:43

Welkom, ik vind dat je een ontzettend leuke schrijfstijl hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:02

Zo zie je maar, smaken verschillen! zoveel mensen, zoveel meningen.
(clichemodus Uit)
In elk geval welkom :)