Verder vond ik dit filmpje niet erg interessant, maar waardoor dat precies komt kan ik niet plaatsen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessica schreef:Bedankt voor alle reacties! Ze worden zeker meegenomen.
Het lastige met bijv. de diepte in gaan is dat we gebonden zijn aan tijd. Mensen hebben maar een beperkte aandachtsspanne en als een filmpje te lang duurt haakt men af. We zullen dus op zoek moeten naar de juiste balans in diepgang en lengte van het filmpje. Daar gaan we zeker mee aan de slag.
Ideeën zijn meer dan welkom en als jullie geschikte lokaties weten in Noord Holland, dan is dat ook van harte welkom!
Jessica schreef:Het lastige met bijv. de diepte in gaan is dat we gebonden zijn aan tijd.
Jennyxx schreef:Ik zie het filmpje nu pasmaar ik vind het leuk!
Astrid van Dressuurnatuurlijk is volgens mij erg veelzijdig. Mij lijkt het interessant als daar nog meer filmpjes gemaakt worden. Over loswerken, grondwerken, trailerladen, rechtrichten, dressuur.. Misschien een pietsje meer diepgang en een ietsje langer filmpje.
Tobbes schreef:En als paard harder van klep dan dat je wilt vooral de touw vieren![]()
Zo krijg juist paarden die van achterklep af stormen. Ik heb juist mijne geleerd om elk moment stil te kunnen staan bij het uitladen. Dat is juist veel handiger.