Geenpaardhaar.nl gaat bloggen voor Bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:01

Doordat Jeroen 'de man van' een mod is, is het contact met Jeroen ontstaan. Echter hadden we ook gewoon voor hem gekozen als hij deze blogs had geschreven en met ons in contact was gekomen, ook al was hij niet "de man van". Het hele team heeft zijn blogs kunnen lezen en we dachten dat het ook voor veel anderen leuk was om te lezen. Daarom zijn we begonnen met zijn blogs op Bokt.

Het is voor ons een eerste begin geweest, een aanzet tot meer bloggers, vandaar ook de oproep aan andere bloggers. We willen uiteindelijk alle soorten en maten in huis halen, zolang de bloggers maar binnen onze doelgroep passen en er geen commercieel festijn van maken. Uiteindelijk zal Jeroen dan niet meer DE blogger van Bokt zijn, maar 1 van de bloggers. En zoals gezegd willen we in de toekomst een apart deel maken op de nieuwspagina of elders voor bloggers. Dat is echter nog even toekomstmuziek omdat er eerst veel andere dingen aangepakt moeten worden.

Iedereen is vrij om een keuze te maken welke artikelen, topics en bloggers ze leuk vinden en willen volgen. Dat sommigen de blogs van Jeroen niet leuk vinden: kan gebeuren, zoveel mensen zoveel meningen. Je kunt wat je niet leuk vindt overslaan. :)

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:47

SETEFURII schreef:
Shirley schreef:
Waar maken jullie je toch druk om?

Staat er ergens vermeld dat het verplicht is te lezen?
Dat Bokt ineens niet meer gratis is omdat er een blogger is aangesteld?

Je vindt de stukjes leuk of niet, ongeacht wie ze schrijft en met wie die schrijver 's avonds aan tafel zit.
Je bent vrij om de stukjes te lezen of niet, net als elk topic, dus wat is het probleem?

Of heb ik nu iets gemist :?

Ik denk dat het schoentje wringt omdat vele Bokkers zich reeds hadden aangemeld hiervoor. Echter is dit altijd weggewuifd met 'Geen tijd', 'geen interesse' of een andere reden. INEENS kan dit wel. Als je dan vraagt naar de goede doordachte reden komt daar geen of weinig respons op. "Waarom doen jullie dit?" "Omdat we hiervoor gekozen hebben" :+ "Waarom heeft Bokt hiervoor gekozen...?" ...

Ik ben het wél helemaal eens met Maura

Even voor de duidelijkheid, mijn schoenen wringen nergens. Ik heb zelf geen behoefte om een blog op Bokt te vullen, heb me daar nooit voor aangemeld en ga me daar ook niet voor aanmelden. De enige reden dat ik reageerde, is dat ik het interessant vind om te zien hoe gedoe op Bokt ontstaat en dat ik regelmatig denk dat het niet zo moeilijk is om minder gedoe te krijgen. In dit geval heb ik gewoon eens opgeschreven wat ik dacht, wie weet kan iemand er iets mee.

Wat dat betreft maakt het me ook niet uit of mensen het met me eens zijn of niet en is het al helemaal niet mijn bedoeling dat daar een welles-nietes discussie over ontstaat. Ik ben me ervan bewust dat mijn verhaal wat lang was en dat lange stukken niet voor iedereen duidelijk zijn of goed gelezen worden, maar zoals ook over het blog is gezegd: als je het niks vindt lees je het toch gewoon niet?

Setefurii heeft in elk geval de essentie goed samengevat, zoals oma vroeger zei: 'daarom is geen reden'. Oma zei echter ook: 'wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. Ik denk dat het allemaal wat soepeler had gekund als die wijsheid in het achterhoofd was gehouden. Overigens zijn er ook genoeg gebruikers die wat mij betreft een blik op dat tegeltje mogen werpen voordat ze op 'verzenden' drukken, maar ook daar heeft het spreukenboek een antwoord op: 'goed voorbeeld doet goed volgen' :Y) .

En omdat ik het zelf ook niet leuk vind als mensen blijven doorzeuren laat ik het hierbij en wens ik het team veel succes met alle andere dingen die aangepakt moeten worden.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:51

Het probleem voor mij is meer dat jeroen niks op de voorpagina te zoeken heeft. Hij heeft geen 25 berichten en heeft in de afgelopen 7 maanden geen behoefte gezien om dat te doen. Die regel is er niet voor niets.
Daarnaast dien je op bokt goed en correct Nederlands te gebruiken, ook dat is ver te zoeken.

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:51

Maura, ik had het zeker niet specifiek over jouw schoen. Maar over het gene wat ik de afgelopen dagen gelezen heb in de topics omtrent dit onderwerp. :D

Veulen84 schreef:
Het probleem voor mij is meer dat jeroen niks op de voorpagina te zoeken heeft. Hij heeft geen 25 berichten en heeft in de afgelopen 7 maanden geen behoefte gezien om dat te doen. Die regel is er niet voor niets.
Daarnaast dien je op bokt goed en correct Nederlands te gebruiken, ook dat is ver te zoeken.

Zoals iemand reeds zei: "All bokt-ers are equal, but some are more equal then others"

Shirley

Re: Geenpaardhaar.nl gaat bloggen voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:56

ThAn others ;)

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 13:13

De Bokt leden hebben Jeroen iig weer een écht Bokt welkom gegeven ~~}> .

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 13:51

Shirley schreef:
ThAn others ;)

Dom om het zo even snel over te nemen met copy paste. Mijn excuses :D

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 14:38

Jessica schreef:
zolang de bloggers maar binnen onze doelgroep passen en er geen commercieel festijn van maken. Uiteindelijk zal Jeroen dan niet meer DE blogger van Bokt zijn, maar 1 van de bloggers.

Veulen84 schreef:

Volgens mij klopt hier iets niet. (ben het eens met Veulen)