Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ianrowan2009 schreef:Dit is weer een mooi voorbeeld van het hebben van een paard alleen maar voor status!
Bah bah!! Misselijk en arrogant ventje die Douwe Bob!
DNIEZE schreef:Amber Den Heijer is een hele leuke meid en die rijd veel paarden, ook voor Valentino Weering reed ze paarden..
Heb haar een aantal jaar geleden ontmoet in Spanje op vakantie, is toen een hele leuke week geweest.
Douwe die heeft zelf ook wat met paarden, en wat is er dan mooier dan dat een vriendin van hem zijn paard gaat uitbrengen.. Hij zal er vast geen tijd voor hebben om te starten ivm. zijn bekendheid...
fleurtjeuh schreef:Mooie publiciteitsstunt..
Hij koopt het paard, geeft het zijn naam, iemand anders gaat hem trainen en uitbrengen.
Wat moet hij dan met dat paard?
newt schreef:Ianrowan2009 schreef:Dit is weer een mooi voorbeeld van het hebben van een paard alleen maar voor status!
Bah bah!! Misselijk en arrogant ventje die Douwe Bob!
Mijn ouders kopen een paard, ik rijd er mee en breng ze uit op concour, zijn mijn ouders dan ook arrogante misselijkmakende mensen???
Resistance schreef:Nath010 schreef:Ik had dat filmpje nog nooit gezien. Ik vind Douwe Bob een stuk leuker nu ik deze kant van hem zie
Het is echt een ontzettend lieve, eerlijke jongen!Ook in zijn interviews, concerten enzo... heel sympathiek!
Majabeestje schreef:Ik wil Douwe Bob zijn paard ook wel zijn.. (wel met hem als ruiter dan...)
Gucci_ schreef:Majabeestje schreef:Ik wil Douwe Bob zijn paard ook wel zijn.. (wel met hem als ruiter dan...)
Of andersom natuurlijk![]()
Wat is er mis mee om zelf niet op je paard te rijden? Mensen die dit zeggen hebben zelf zeker geen paard. Is heel normaal. Heb zelf niet altijd de energie om m'n paarden te rijden, maar wil ze voor geen goud kwijt, ze maken me gelukkig.