Zwaargewonde op strand Dishoek na val van paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

frisian_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:03

Jeetje, ik hoop niet dat ik ooit met jou te maken krijg zeg... Boos worden als hulpverleners je paard thuis brengen. Je kan wel in de rijdende rechter :')

Wat een naar ongeluk zeg! Ik probeer me nu voor te stellen hoe je moet vallen op een strand om er zo lelijk vanaf te komen. Dat kan toch niet komen van alleen zand? Iemand een idee hoe ze terecht is gekomen?[/quote]

Kan helaas hard gaan.
Ben zelf gevallen in de binnenbak, op een prachtige bodem.
Hierbij is mijn nier geëxplodeerd, dus het letsel is wel verklaarbaar.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:14

nine1987 schreef:
Leuke foto inderdaad.. Maar noem me een zeikerd, maar ik zou er zelf biet zo heel blij mee zijn als ik gewond ben en iemand klimt in die tijd zomaar op mijn paard..

Het dier zou nog maar helemaal gestressed zijn en de beste man eraf gooien.. Heb je t dadelijk nog gedaan ook..

Of denk ik dan meteen te panisch?

Zoals je op de foto's kan zien heeft hij er eerst een tijdje mee aan de hand gestapt. Het dier leek ook niet te verblikken of verblozen toen de traumaheli vlak bij hem kwam, dus dan kan je aannemen dat hij ook niet gaat flippen als je er op stapt. De man was ervaren genoeg om dat in te kunnen schatten.

Heel veel sterkte voor de amazone!

Riel

Re: Zwaargewonde op strand Dishoek na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:36

Ik wens de amazone heel veel beterschap! Pittig ongeluk en ook pittige verwondingen zo te horen. Hopelijk herstelt ze snel en kan ze snel weer genieten van haar prachtpaard!

Fijn te horen dat alles goed gaat met haar paardje. Zo te zien is het dier een pareltje. Dit allemaal meemaken en toch zo rustig blijven onder deze omstandigheden. Fijn dat de brandweerman een paardenliefhebber is en het dier gewoon al rijdend naar huis heeft gebracht.

Ik hoop in ieder geval dat ze in de toekomst alles beter aangeven. Dit ongeluk had perfect vermeden kunnen worden als de amazone beter op de hoogte was geweest.