Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spatter schreef:germie maar ze mocht daar helemaal niet komen!
Wordt tijd dat ruiters eens inlezen in de verkeersregels voordat ze op pad gaan.
Winkel had flinke schade dus dat kan nog een duur geintje worden, dat ijsje halen.
farahdiba46 schreef:F_inley schreef:Arm paard hopelijk houd hij er niks aan over. maar wat doe je op zaterdagmiddag in een dorpscentrum met je paard....
aandacht trekken.
miss_lizje schreef:Wat ik heel verwondelijk vind is dat het paard er voor heeft gekozen om dus een "donkere/smalle' winkel in te schieten in plaats van het buiten gewoon op een rennen te zetten.
) kind is gewoon niet zo handig en kreeg de pony niet meer naar voren, waardoor die de winkel in liep en uitgleed. 
DewiRox schreef:Caesar, de ruiter stond buiten. Zij waren nogal van slag, dus ik denk dat ze ze voor de rust van de pony maar naar buiten hebben gestuurd. Het fijne weet ik er niet van, weet alleen dat die meiden erg over hun toeren buiten stonden te wachten.
Zoolgangster schreef:DewiRox schreef:Caesar, de ruiter stond buiten. Zij waren nogal van slag, dus ik denk dat ze ze voor de rust van de pony maar naar buiten hebben gestuurd. Het fijne weet ik er niet van, weet alleen dat die meiden erg over hun toeren buiten stonden te wachten.
Kan ik me voorstellen, dat ze de ruiter er niet bij laten. Zelf ook gezien hoe de zenuwen van een eigenares een paard compleet op kunnen fokken.

Als ie die kleine maar niet raakt.