Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:“I love horses more than anybody out there,” Logan told KETV. “Every day I use horses and the last thing I’m going to do is hurt one. I mean, they’re a partner to me. I’m not going to hurt my partner. It’s just a technique that some people do with their horses to gain trust. The absolute worst thing you can do when you lay one down is to hurt him, and I did not hurt him.”
Laura_Zodine schreef:Wow, ik wist niet dat 'laying down' nog steeds een ding was... In the horse whisperer vond ik het al zo sneuMaar ik heb even gegoogeld, en er staan genoeg filmpjes over op youtube.........
De foto van de koe die aangevallen wordt door honden vind ik nog shockerender, echt wtf! En de mensen hier die hem willen martelen en vermoorden zijn ook best eng
miesnaom schreef:Laura_Zodine schreef:Wow, ik wist niet dat 'laying down' nog steeds een ding was... In the horse whisperer vond ik het al zo sneuMaar ik heb even gegoogeld, en er staan genoeg filmpjes over op youtube.........
De foto van de koe die aangevallen wordt door honden vind ik nog shockerender, echt wtf! En de mensen hier die hem willen martelen en vermoorden zijn ook best eng
Haha grappig eigenlijk dat je die mensen ook eng vind. Vind het zelf eerder eng dat weinig mensen hem niet ergens heeel erg ver Achter slot en grendel willen hebben... Als hij dit al doet bij dieren die machteloos zijn n paard koe ja wat zal er verder volgen als n kindje misschien x niet luistert...
djinnie schreef:miesnaom schreef:
Haha grappig eigenlijk dat je die mensen ook eng vind. Vind het zelf eerder eng dat weinig mensen hem niet ergens heeel erg ver Achter slot en grendel willen hebben... Als hij dit al doet bij dieren die machteloos zijn n paard koe ja wat zal er verder volgen als n kindje misschien x niet luistert...
Achter slot en grendel is toch iets heel anders dan gemarteld en vermoord? Ik word ook lichtelijk pissed off van deze idioot, dus kan me een zekere agressie best indenken, maar martelen en vermoorden, dan ben je zelf ook niet helemaal lekker...
Shalimar schreef:Nou dan ben ik maar hard, ik heb geen enkele medemenselijkheid voor zulke types. Die dragen niets bij aan deze wereld. Ze mogen van mij de wereld uit. Jammer dan als ik nu bokt over me heen krijg, ik blijf erbij.
miesnaom schreef:Oke kan het helaas niet meer wijzigen. Maar jullie hebben gelijk werd even door emotie mee gesleept. Was al een beetje verdrietig haha en toen zag ik dit en dacht ik alleen maar walging. Gadver
Irisjeeh1999 schreef:Gadver, hij beweert ook nog dat het uit vertrouwen is? Wat is er mis met deze man?