Dublin: jaarling tot uitputting gereden en doodgeslagen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:43

Kendra schreef:
Waarschijnlijk waren het travellers, wat wij mishandeling noemen vinden zij hun 'cultuur'. Het is vreselijk maar er gebeurt in Ierland veel vaker iets met paarden (en ook met honden). Dit soort gewoonten zijn moeilijk uit te roeien blijkbaar...
Geen dingen roepen die niet waar zijn, zeker niet wanneer die uitspraken schadelijk zijn voor anderen.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:43

Winged schreef:
Fortitude schreef:
Ik vraag me dan alleen af waarom niemand in heeft gegrepen als er dus kennelijk wel getuigen zijn. Als je zoiets ziet trek je toch je mond open?!

Dit inderdaad...

Verder gewoon onbegrijpelijk, hoe komen die kinderen hierop?

social media waarschijnlijk,
was toch laatst ook al een rel over iemand die een jaarling reed?

voordeel is dat je met social media afschuw kunt delen,
nadeel is dat je andere gekken op een idee brengt hoe je nog een stap verder kunt gaan.

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:46

[/quote]
Dit inderdaad...

Verder gewoon onbegrijpelijk, hoe komen die kinderen hierop?[/quote]

social media waarschijnlijk,
was toch laatst ook al een rel over iemand die een jaarling reed?

voordeel is dat je met social media afschuw kunt delen,
nadeel is dat je andere gekken op een idee brengt hoe je nog een stap verder kunt gaan.[/quote]

inderdaad... andere idioten op idee brengen _-:(

Chrizta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:24

Wat vreselijk zeg!
Ik werk daar heel dichtbij, is inderdaad echt een slechte buurt...

antje_vip

Re: Dublin: jaarling tot uitputting gereden en doodgeslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:37

Ik kan wel huilen. Daarnaast ook dat mensen gaan staan filmen of toekijken ipv redden. :r

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:55

Ik hoop dat ze trots zijn op zichzelf. En dat ze maar heel snel .... neer vallen.

horsebeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 17:50

En waar zijn in vredesnaam die ouders dan... duidelijk niet opgevoed... vraag me af of dat ooit nog goed komt maar vrees van niet!

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 17:14

woppeke schreef:
vaag verhaal. Dan bel je toch politie als je het ziet. Of spreekt die lui aan. We zijn veel te bang om in te grijpen. En idd triest dat kinderen dit doen. En zegt iets over hoe deze kinderen behandelt zijn, worden. Maar als we met zijn allen idd zelf net zo reageren op kinderen als deze kinderen op dieren dan zijn we niet beter. Ik lees afschuwelijke verwensingen. Dat is in mijn ogen net zo slecht. Kinderen moeten liefdevol begeleid worden. Alleen dan worden het goede volwassenen.

Liefdevol begeleid? Rot op....een flinke schup onder hun kont zodat ze een week niet kunnen zitten heeft dit tuig nodig. Deze kinderen hebben een heel fout voorbeeld gehad, maar liefdevolle begeleiding is het nu echt te laat voor hoor. Die schop is figuurlijk bedoelt natuurlijk (lees het maar als flinke werkstraf...kadavers ophalen ofzo, of gewoon een paar weken spartaans opgesloten worden en gedrild...ja meneer nee meneer...tegenspraak is straf). Liefdevolle begeleiding lachen ze om...echt....dat geitenwollensokkengedoe is juist de reden dat er zo verschrikkelijk veel kinderen ontsporen. Kinderen hebben grenzen nodig. En die grenzen worden op natuurlijke wijze steeds iets verruimd op het moment dat ze het aankunnen....deze kinderen hebben nooit grenzen gekregen, geen moreel besef..helemaal niks. Een kind ontwikkelt geweten van buitenaf...een klein kind heeft nl. geen geweten...juist door de goed en afkeuring van voorbeelden leren ze wat goed en slecht is. Doen ze iets slecht is nare consequentie, doen ze iets goed zijn de gevolgen prettig en uiteindelijk wordt dit intrinsiek en gaan ze vanuit zichzelf zo handelen....de ouders hebben hier duidelijk gefaald...dan maar ff heel erg duidelijk de grenzen en in een opvoedkamp tot hun 21 ste. Klaar met het gezeik.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 17:50

Liefdevol begeleiden die misbaksels????

Niks ervan!
Hard aanpakken en voor het leven opsluiten, dat zijn geen mensen meer maar gekken.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 21:10

Ik lees woppeke haar bericht anders, als algemeen iets. Namelijk dat élk kind (vanaf het begin (geboorte)) liefdevol begeleid moet worden omdat ze dan wél goed opgroeien tot volwassene.