Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janderegelaa schreef:Ik snap ook niet hoe ze aan die 8en komt want ze startte HC dus cijfers zijn er niet gepubliceerd.
CharmingS schreef:Want jullie zijn allemaal topruiters/amazones? Deze 2 moeten nog een combinatie worden en nee het is geen perfecte proef, maar probeer het eens na te doen voor je commentaar gaat geven!! Want durf te wedden dat geen van jullie het ooit zo ver hebben geschopt!!
RM94 schreef:Op de HK vorig jaar was hij niet zo zenuwachtig hoor SETEFURII
het spijt me ik doe altijd heel erg mijn best ook in de Duitse fora en FB pagina's om onze Nederlandse ruiters te beschermen maar hier schaam ik me als Nederlander voor en dit is niet te verdedigen
SETEFURII schreef:RM94 schreef:Op de HK vorig jaar was hij niet zo zenuwachtig hoor SETEFURII
het spijt me ik doe altijd heel erg mijn best ook in de Duitse fora en FB pagina's om onze Nederlandse ruiters te beschermen maar hier schaam ik me als Nederlander voor en dit is niet te verdedigen
Dat heb ik toen niet meegekregen, ik ben ook geen gigantische adelinde fan, maar zou ik het zelf beter doen? Waarschijnlijk niet nee.
janderegelaa schreef:RM94 schreef:belachelijk die censuur. Ze start op een openbare wedstrijd daar is film materiaal van dan moet je niet starten. Wat had ze nou verwacht het is bar slecht en het verhaal ze moeten nog aan elkaar wennen ze moet nog wat oefenen ...... Ze heeft hem al een tijdje en vorig jaar op de HK zag het er net zo slecht uit alleen zelfs iets minder gestrest ......
Ik heb op de FB van Hoefslag gevraagd waarom die censuur plaatsvindt
eqwo.net heeft hem nog wel online. StGeorg heeft hem er af gehaald omdat volgens Adelinde de video zonder toestemming gemaakt en geplaatst is. Eeehhhhh het is een openbare wedstrijd.......
Straatvechter Wensing bemoeit zich ermee. Heeft st. Georg geen zin in denk ik.
SETEFURII schreef:RM94 schreef:Op de HK vorig jaar was hij niet zo zenuwachtig hoor SETEFURII
Dat heb ik toen niet meegekregen, ik ben ook geen gigantische adelinde fan, maar zou ik het zelf beter doen? Waarschijnlijk niet nee.
RM94 schreef:belachelijk die censuur. Ze start op een openbare wedstrijd daar is film materiaal van dan moet je niet starten. Wat had ze nou verwacht het is bar slecht en het verhaal ze moeten nog aan elkaar wennen ze moet nog wat oefenen ...... Ze heeft hem al een tijdje en vorig jaar op de HK zag het er net zo slecht uit alleen zelfs iets minder gestrest ......
Ik heb op de FB van Hoefslag gevraagd waarom die censuur plaatsvindt
eqwo.net heeft hem nog wel online. StGeorg heeft hem er af gehaald omdat volgens Adelinde de video zonder toestemming gemaakt en geplaatst is. Eeehhhhh het is een openbare wedstrijd.......
Cayenne schreef:Ticoteam schreef:Ik heb begrepen dat DAAR inmiddels OOK al contacten over zijn via de Paardenadvocaat uit Coevorden. Die treed op voor de AuteurIk ben benieuwd waar jij je zogenaamde inside informatie vandaan haalt, want ik werk zelf voor Hoefslag en er is nog geen paardenadvocaat voorbij gekomen
Coloured schreef:CharmingS schreef:Want jullie zijn allemaal topruiters/amazones? Deze 2 moeten nog een combinatie worden en nee het is geen perfecte proef, maar probeer het eens na te doen voor je commentaar gaat geven!! Want durf te wedden dat geen van jullie het ooit zo ver hebben geschopt!!
O, dit is altijd zo'n dooddoener! Het ziet er gewoon niet uit. Gauw van dat paard aftrekken die iron lady. Ze rijdt al haar paarden op dezelfde akelige manier. Ze heeft haar handen ook echt letterlijk een halve meter uit elkaar.
Peelie schreef:Ik heb begrepen dat DAAR inmiddels OOK al contacten over zijn via de Paardenadvocaat uit Coevorden. Die treed op voor de Auteur