Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lente schreef:Er zijn genoeg zwakbegaafden die zelfstandig wonen hoor.
@Shadow; ik vind de term behandeling hier gewoon niet zo handig gekozen. Maar dat is misschien een stukje vakjargon.
Ragdollcat schreef:En zo iemand laat men zonder toezicht ergens naar toe gaan???
Een zwakbegaafde laat je toch niet zomaar zonder toezicht vrij rondlopen.
Ik zeg de begeleiders flink op de vingers tikken en de ouders opdracht geven hun kind flink goed in de gaten te houden, volwassen of niet, zwakbegaafd is zwakbegaafd en dan moeten de ouders ook zo iemand levenslang goed in de gaten houden.
Ragdollcat schreef:Lente schreef:Er zijn genoeg zwakbegaafden die zelfstandig wonen hoor.
@Shadow; ik vind de term behandeling hier gewoon niet zo handig gekozen. Maar dat is misschien een stukje vakjargon.
Helaas wel ja en met veel ellende als gevolg voor omwonenden en buren, wanneer zo iemand zelfstandig woont.
Dat zou eigenlijk niet moeten mogen, maar dat is wat ik er zelf van vind.
Ragdollcat schreef:Lente schreef:Er zijn genoeg zwakbegaafden die zelfstandig wonen hoor.
Helaas wel ja en met veel ellende als gevolg voor omwonenden en buren, wanneer zo iemand zelfstandig woont.
Dat zou eigenlijk niet moeten mogen, maar dat is wat ik er zelf van vind.
Shadow0 schreef:Lente / Electra63: ik las ergens (maar waar ook al weer? Ik zie het nu niet staan) dat er ook verplichte behandeling is opgelegd. Dat lijkt me een goed startpunt.
Ragdollcat schreef:Ik scheer ze niet allemaal over 1 kam.
Het gaat om probleemgevallen..........dus waar men er serieus last van hebben en of waarvan het bekend is dat het dier verkracht wordt........dan hou je het toch in de gaten.
En sorry hoor, maar de ouders blijven er ook verantwoordelijk voor, ze moeten wel betrokken blijven, het zijn en blijven jouw kinderen of men het nou leuk vind of niet. En dat kan in de vorm zijn van ervoor zorgen dat het in de gaten gehouden wordt door een instelling ofzo van waar die woont......er zijn zoveel mogelijke manieren.
Ragdollcat schreef:Hier ga ik niet meer op in, want alles en iedereen die foute dingen doen worden toch altijd goedgepraat.
Feit is dat hij niet spoort..........breekt zelfs in (vernielt sloten) om maar sex te kunnen hebben met de pony......zo zielig is hij dus niet en mogelijk een risicogeval.........., want wat is dan de volgende stap?
Ragdollcat schreef:Hier ga ik niet meer op in, want alles en iedereen die foute dingen doen worden toch altijd goedgepraat en of voor ze opgenomen![]()
Feit is dat hij niet spoort..........breekt zelfs in (vernielt sloten) om maar sex te kunnen hebben met de pony......zo zielig is hij dus niet en mogelijk een risicogeval.........., want wat is dan de volgende stap?
Kuggur schreef:Tijd deze onzin te ontstippen. Het bokt team zou zich eens achter de oren moeten krabben wat voor zin het heeft dit soort topics op VN (of ueberhaupt) te plaatsen.
Het levert alleen tirades op als bovenstaande.
Eens. safina schreef:Kuggur schreef:Tijd deze onzin te ontstippen. Het bokt team zou zich eens achter de oren moeten krabben wat voor zin het heeft dit soort topics op VN (of ueberhaupt) te plaatsen.
Het levert alleen tirades op als bovenstaande.
Eens.
Maar zou wel triest zijn als nieuwsitems niet meer geplaatst worden omdat sommige bokkers mentaal niet in staat zijn er mee om te gaan....
.