's Werelds eerste Iers Trekpaard op CDI3* Grand Prix-niveau

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Upgrade1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:24

in Amerika mag zo'n beetje iedereen Grand prix starten en met zweep. Grand Prix zegt dus minder daar i.m.o. Piaffe veel te voorwaarts, alles veel te strak, wel een leuk beest maar zal overal in Europese wedstrijden onderaan bungelen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 00:29

En ondertussen dromen hier een hoop van een fatsoenlijke Z1 proef rijden :z

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 00:46

Het is ook nooit goed of het deugd niet he? Nee natuurlijk is het geen Totilas, maar hij laat echt wel een aantal hele goede dingen zien...

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 10:04

Sammie schreef:
En ondertussen dromen hier een hoop van een fatsoenlijke Z1 proef rijden :z

Haha precies _O-

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 10:23

Upgrade1 schreef:
in Amerika mag zo'n beetje iedereen Grand prix starten en met zweep. Grand Prix zegt dus minder daar i.m.o. Piaffe veel te voorwaarts, alles veel te strak, wel een leuk beest maar zal overal in Europese wedstrijden onderaan bungelen.

Doet amerika nooit mee met de gp wk? Ik dacht dat het internationaal was.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 11:04

Tcm62 schreef:
Upgrade1 schreef:

Doet amerika nooit mee met de gp wk? Ik dacht dat het internationaal was.

Je kunt nationaal en internationaal gp starten. In het eerste geval kun je met zweep, in het tweede geval niet (in amerika dan).
Is in nl ook zo. Als je nationale subtopwedstrijden rijdt val je onder het reglement van de knhs, als je internationaal rijdt moet je je aan die van de fei houden. Dan moet je oa vaker enten en volgens mij zijn sporen en s&t dan wel verplicht

Vind het trouwens belachelijk hoe iedereen deze amazone af loopt te branden. Maarja dat zijn waarschijnlijk ook degenen die zelf niet echt goed kunnen rijden. Hoe lager het niveau hoe meer haat en nijd naar anderen is namelijk mijn ervaring

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 20:15

Grappig dat je blijkbaar alleen kritiek mag hebben als je zelf ook op dat niveau rijdt of hoger. Het enige wat mensen opmerken is het gebruik van haar handen.. En je kunt niet ontkennen dat dat inderdaad veel te hardhandig is, zeker met een stang en trens.

Sammie

Re: 's Werelds eerste Iers Trekpaard op CDI3* Grand Prix-niveau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 22:22

De dame is kwestie is echter niet het onderwerp van het gesprek en heeft ook geen topic hier geopend met de vraag wat kan ik verbeteren aan mijn rijstijl, kan hier ook niet reageren, om nog maar te zwijgen over het feit dat ze het dier niet eens meer rijdt.