Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowerbomb schreef:Wat verschrikkelijk! Een ware nachtmerrie. Ik hoop ook op beter speurwerk.. Het zal je maar overkomen.
Ik moet wel zeggen dat ik schrik van sommige agressieve reacties. Begrijp me niet verkeerd deze personen zijn ziek en moeten opgesloten worden maar reacties als we zouden deze personen moeten stenigen bijvoorbeeld...
Edit:dat bericht is verwijdert.
nobje schreef:Getekend.....
Nog steeds veel te weinig handtekeningen..
bombardeer het net plat met die petitie...
wellicht word er dan meer actie ondernomen
Ik heb hem ook gedeeld op FB....
Hoop dat mijn vrienden de petitie ook tekenen
en delen....
Citaat:Wij
Dierenvrienden
constateren
wij hebben geconstateerd dat de politie de ernstige mishandelingen van paarden niet serieus neemt. Paardenbeulen zijn nu vogelvrij en kunnen doen wat ze willen. Onderzoek en het verleden heeft uitgewezen dat paardenbeulen zich later gaan vergrijpen aan vrouwen.
en verzoeken
zorg ervoor dat het opsporen en berechten van paardenbeulen hogere prioriteit krijgt. Zodat de paarden en vrouwen in Nederland veilig zijn.
BloemBloem schreef:Flowerbomb schreef:Wat verschrikkelijk! Een ware nachtmerrie. Ik hoop ook op beter speurwerk.. Het zal je maar overkomen.
Ik moet wel zeggen dat ik schrik van sommige agressieve reacties. Begrijp me niet verkeerd deze personen zijn ziek en moeten opgesloten worden maar reacties als we zouden deze personen moeten stenigen bijvoorbeeld...
Dat wens ik degene die dit heeft aangericht toe ja
Wat zou jij dan een passende straf vinden?
xyzutu2 schreef:Ik heb de nieuwsredactie een berichtje gestuurd met de vraag of de petitie in een apart voorpagina-nieuwstopic gezet kan worden. Nu staat deze namelijk verstopt in het bericht en het zou zonde zijn als mensen de link over het hoofd zien als ze over zulk gruwelijk nieuws lezen. Ik heb in elk geval getekend.
BloemBloem schreef:Flowerbomb schreef:Wat verschrikkelijk! Een ware nachtmerrie. Ik hoop ook op beter speurwerk.. Het zal je maar overkomen.
Dat wens ik degene die dit heeft aangericht toe ja
Wat zou jij dan een passende straf vinden?