Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirjamalvaro schreef:Voor de profs met jonge paarden zijn de "jonge paarden proeven" toch
Sammie schreef:Dat dacht ik wel. Je had ook nog de impulsrubrieken, maar die werden niet overal uitgeschreven. Ben benieuwd wat daar mee gaat gebeuren?
Iris965 schreef:Is de puntentelling nog gewoon hetzelfde? 180 punten een winstpunt?
Tinkertje89 schreef:Iris965 schreef:Is de puntentelling nog gewoon hetzelfde? 180 punten een winstpunt?
Ja dat blijft hetzelfde, staat in een reactie op Facebook van de knhs.
Las net ook in een bericht van de knhs dat middenstap en middendraf pas vanaf de l2 wordt gevraagd, wel wat er wat veruiming in de b gevraagd.
Wel jammer heb eindelijk zo lang geoefend dat ik een 7 kan halen voor de middendraf, gaat hij er weer uit:s
Tinkertje89 schreef:Iris965 schreef:Is de puntentelling nog gewoon hetzelfde? 180 punten een winstpunt?
Ja dat blijft hetzelfde, staat in een reactie op Facebook van de knhs.
Las net ook in een bericht van de knhs dat middenstap en middendraf pas vanaf de l2 wordt gevraagd, wel wat er wat veruiming in de b gevraagd.
Wel jammer heb eindelijk zo lang geoefend dat ik een 7 kan halen voor de middendraf, gaat hij er weer uit:s