Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friendly schreef:En al zou je het niet gemerkt hebben... Kan mij niet voorstellen dat het meisje daarna stil was. Als je dan gekrijs en gehuil hoort KIJK je toch ff? En bied je hulp aan of haal je die hulp?
was aan het rijden een tijd terug. Komt er een meisje de bak binnen om hem te knuffelen.. 4 jaar, armpjes om zijn voorbeen.. Zit je ook niet meer rustig. Stond al stil omdat ze hem wilde aaien... Maar blijf het eng vinden. Soms zien ze geen gevaar in wat ze doen... Dus vraag me ook af hoe het kon gebeuren. Citaat:Ik meen (correct me if I'm wrong) dat een zwakke weggebruiker, en zeker bij jonge kinderen, bijna altijd in het voordeel is, zelfs als die eigenlijk degene is die de fout veroorzaakt. Bijvoorbeeld wanneer jij met de auto rijdt, en je rijdt een kind aan dat totaal onverwachts tussen geparkeerde ouders de weg op schiet, jij in fout bent. Zelfs al mocht het volgens de verkeersregels helemaal niet zonder kijken de weg opschieten.
BarbaLala schreef:![]()
De hij berecht wordt voor doorrijden na een ongeval is geheel terrecht, echter kan je het paard niks kwalijk nemen. Dat kind had daar niet moeten zijn. Waar zijn de ouders in dit verhaal?
Ik beeld me trouwens in dat ze misschien tussen twee geparkeerde auto's zat en de ruiter haar daarom niet heeft gezien? Het is (natuurlijk) nog steeds niet ok om door te rijden. Nyma schreef:Dat kind mag natuurlijk wel op straat spelen maar de ouders hadden het moeten leren niet te dicht achter een paard te komen. Ik heb zelf ook weleens kinderen de vreemdste dingen zien probeeren uit te voeren bij mijn bijrijdpaard als ik buiten rij.Ik beeld me trouwens in dat ze misschien tussen twee geparkeerde auto's zat en de ruiter haar daarom niet heeft gezien? Het is (natuurlijk) nog steeds niet ok om door te rijden.
schandalig dat hij ook durfde te beweren dat het meisje was gevallen. Je voelt je paard trappen... vuurneon schreef:Afschuwelijk dat de ruiter door reedschandalig dat hij ook durfde te beweren dat het meisje was gevallen. Je voelt je paard trappen...
Citaat:Dat kind mag natuurlijk wel op straat spelen maar de ouders hadden het moeten leren niet te dicht achter een paard te komen.
.
, dus als jij zegt van niet dan neem ik dat maar van je aan. Dan bewijst dit verhaal maar weer eens dat een ongeluk jammergenoeg in een klein hoekje zit, zelfs als je anticipeert. Varekaj schreef:Dit is in het dorp waar ik nu woon, al is dat pas van na de feiten. Ik weet niet juist welke straat, maar hier zijn voor zover ik weet weinig plekken waar kinderen veilig op straat kunnen spelen. Ze vliegen rond met de auto als gekken, veel sluipverkeer tussen stad en autostrade.