Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haffylover schreef:Vind de titel wel een beetje misleidend.
Ik kan nergens uit artikel op maken dat de wensballon het paard geraakt heeft. Natuurlijk heel naar voor de eigenaar en sneu voor het dier.

Als iedereen nu eens zijn gevaarlijke rotzooi bij zich zou houden! Shirley schreef:Zijn sowieso geen dingen die in de natuur horen!
Pure vervuiling en zou m.i. mogen worden beboet als het illegaal storten van afval!!
_l_amanda_l_ schreef:haffylover schreef:Vind de titel wel een beetje misleidend.
Ik kan nergens uit artikel op maken dat de wensballon het paard geraakt heeft. Natuurlijk heel naar voor de eigenaar en sneu voor het dier.
Dat is toch ook niet het geval? De meest schichtige pony schrok vàn de wensballon, hij hoeft toch niet geraakt te zijn om er bang van te zijn? Staat ook in de titel dat door de ballon de pony gewond is geráákt, niet dat de ballon de pony heeft geraakt.
Achter wat voor materiaal omheining ze staan maakt trouwens niet uit; ik heb ongeveer evenveel ongelukken gezien/meegemaakt met hout, draad of prikkeldraad, het eindresultaat is vaak niet best.. (van helemaal ongedeerd tot gebroken benen en afgescheurde pezen, zodra er 400+kg aan de kletter gaat kan er maar beter niks in het pad staan..)
Sterkte voor de eigenaresse, hopen dat 'ie nog te redden valt..