Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Urielle schreef:Als het paard zo'n dun velletje heeft, voelt het des te meer, dus des te meer reden om weinig spoor te gebruiken en je als ruiter rot te voelen over wonden bij je paard.
Een ongelukje kan gebeuren maar de mentaliteit...
Ik voel plaatsvervangende schaamte voor de reactie van de concullega's van deze ruiter.
Sammie schreef:equnews is weer lekker bezig... Waarom neemt Bokt dit de laatste tijd toch zo veelvuldig over? Geen correcte bronvermelding en ook regelmatig nog eens bomvol fouten!
Arabesk schreef:Gênant dit en nog gênanter dat er mensen zijn die het goed praten......... :-( Wil men nog een beetje coulance bij het grote publiek, vooral zo doorgaan
Toydoll schreef:Maar er is dus wel zekerheid dat hij sporen om had?
Of is deze verwonding echt ontstaan doordat ie een vlag schrampte? Bedoel dat laatste zou ik wel echt een rare reden van uitsluiting vinden, en dan snap ik dat men over de zeur gaat.
Als hij sporen om had en de verwondingen daarvan kwamen: dan gelijk hebben ze.
Maar dan ben je weer dagen verder...

Laurievc schreef:De beste stuurlui staan aan wal, dat is met dit topic en de kortzichtige reacties van sommige mensen nog maar eens bewezen...
Toydoll schreef:Maar er is dus wel zekerheid dat hij sporen om had?
Of is deze verwonding echt ontstaan doordat ie een vlag schrampte? Bedoel dat laatste zou ik wel echt een rare reden van uitsluiting vinden, en dan snap ik dat men over de zeur gaat.
Als hij sporen om had en de verwondingen daarvan kwamen: dan gelijk hebben ze.