Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cinnepin schreef:Tuurlijk kan dat wel...Paarden waar veel van verwacht wordt dwingen ze gewoon. Doet ie niet wat er gevraagd wordt, nou prikken we ff flink met een spoor of trekken we in zn mond....wedden dat ze dan wel verzet kunnen tonen maar toch doen wat er van ze verlangt wordt.
Cinnepin schreef:Tuurlijk kan dat wel...Paarden waar veel van verwacht wordt dwingen ze gewoon. Doet ie niet wat er gevraagd wordt, nou prikken we ff flink met een spoor of trekken we in zn mond....wedden dat ze dan wel verzet kunnen tonen maar toch doen wat er van ze verlangt wordt.
Nicky91 schreef:Dan zou je ook weten dat een filmpje heel erg kan vertekenen... Net als foto's een moment opname is. Als je er iets over wilt kunnen zeggen moet je ze zelf gezien hebben.
Dorine92 schreef:Nicky91 schreef:Dan zou je ook weten dat een filmpje heel erg kan vertekenen... Net als foto's een moment opname is. Als je er iets over wilt kunnen zeggen moet je ze zelf gezien hebben.
En er ook een beetje verstand van hebben. Ik stoor me wel vaker aan opmerkingen van Cinnepin. Altijd over bitten (vooral s&t) en sporen allemaal zielig. En dan is er een keer een topic waarin iemand voor het eerst met s&t rijdt en de hele stangteugel los laat hangen, en dan heeft Cinnepin het over vriendelijk stangGEBRUIK. Dat neem ik dus altijd maar met een korreltje zout, maar vind het wel lullig dat zo'n goede amazone als Marieke van der Putten zo afgezeken wordt.
Dorine92 schreef:Nicky91 schreef:Dan zou je ook weten dat een filmpje heel erg kan vertekenen... Net als foto's een moment opname is. Als je er iets over wilt kunnen zeggen moet je ze zelf gezien hebben.
En er ook een beetje verstand van hebben. Ik stoor me wel vaker aan opmerkingen van Cinnepin. Altijd over bitten (vooral s&t) en sporen allemaal zielig. En dan is er een keer een topic waarin iemand voor het eerst met s&t rijdt en de hele stangteugel los laat hangen, en dan heeft Cinnepin het over vriendelijk stangGEBRUIK. Dat neem ik dus altijd maar met een korreltje zout, maar vind het wel banketstaaf dat zo'n goede amazone als Marieke van der Putten zo afgezeken wordt.
Nicky91 schreef:Het is niet erg als je er geen verstand van hebt.. Ik ben ook geen Anky/Imke whatever, sterker nog, ik zou het niet eens willen...
Ik vind het gewoon sneu, dat zo'n amazone die haar stinkende best doet hier word afgekraakt op een filmpje van 3 minuten... We hebben allemaal onze betere dagen/slechte dagen. Dit meisje kan zich eigenlijk niet verdedigen maar ze word wel afgekraakt..
Sneu vind ik het. Of je er nu verstand van hebt of niet.
Dan moeten de mensen die haar "niet goed genoeg" vinden haar even opzoeken wanneer zij aan het rijden is... Edward zal haar niet voor niks hebben uitgekozen.
Ik wil de gemiddelde bokker daar wel zien rijden op een Toto, governor etc.. en dan een filmpje maken kijken of jullie het dan ook zo grappig vinden?
Cayenne schreef:Het commentaar van Cinnepin is inderdaad weer heel typerend![]()
Toto slaat trouwens bijna altijd met zijn staart. Dat is gewoon 'zijn ding'. Bij het aan de hand stappen doet hij het al. Geen probleem dus.
Cinnepin schreef:Jullie zeggen dat ik alleen negatief commentaar heb? Zoek op mijn berichten en gij zult dat dat voorledig uit de nek geklets is
Gelukkig zijn er wel mensen die wel zien wat ik bedoel...mensen die dierentaal kunnen begrijpen
edit en nog steeds niemand die mij heeft verteld waarom het paard zijn lip optrekt? Nogmaals, is dat lachen dan?
Ayasha schreef:jeetje, met z'n allen op cinnepin? Lukt dat dames?
Ik zie ook geen happy athlete. Of dat nu aan z'n dag ligt, omdat de wind van het noorden kwam ipv het zuiden, aan de entourage of omdat het gewoon een knol met een k*thumeur is maakt niet uit. Een harmonieus beeld vind ik het niet.
Janine1990 schreef:Ayasha schreef:jeetje, met z'n allen op cinnepin? Lukt dat dames?
Ik zie ook geen happy athlete. Of dat nu aan z'n dag ligt, omdat de wind van het noorden kwam ipv het zuiden, aan de entourage of omdat het gewoon een knol met een k*thumeur is maakt niet uit. Een harmonieus beeld vind ik het niet.
Filmpje dat je hier ziet staan (of je moet het gisteren via KWPN.tv hebben gezien) is van eind november in Ermelo. Daar wonnen ze inderdaad ook, maar Marieke geeft aan dit keer meer op ontspanning te hebben gereden, omdat dit de galop ten goede komt. Er is helaas nog geen beeldmateriaal beschikbaar van Roosendaal.
Ayasha schreef:En dat is het filmpje waarop Cinnepin ook reageert. En ik ook. En dát vind ik geen mooi harmonieus beeld. Ben benieuwd naar beelden van nu.