Britse amazone verft haar paard roze voor goed doel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 00:06

chevax schreef:
_San, is het nu zuur doen om het zuur doen of gelijk krijgen om het gelijk krijgen? Je hebt het volste recht de actie niks te vinden, laat anderen de ruimte om het wél iets te vinden.

Doe ik toch ook? Of mag ik niet reageren wanneer iemand op mij reageert?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 00:07

Tigra_ schreef:
UhNee schreef:
[quote="miss_lizje"
Vind het bijna onder dierenmishandeling vallen.
Paard roze verven met de bedoeling dat het er ook niet na 1x wassen uit is.
Laat dat mens haar zelf lekker van top tot teen roze spuiten }:0
[/quote

Dit is natuurlijk ook dikke bullshit. Een paard heeft echt geen last van het feit dat z'n haar nou net een ander kleurtje is (in hoeverre paarden dit zelfs doorhebben.... Ik denk van niet.)

Dat zeg je nu wel maar vraag me wel af hoe andere paarden van een kudde gaan reageren op een roze paard. Ik weet niet precies hoe een paard die kleur ziet. Maar weet wel dat paarden soms heftig kunnen reageren.
Verder wel leuk bedacht. Neem aan dat ze ook wel weten wat voor verf ze gaan gebruiken.

je denkt toch niet dat die dieren van dat niveau werkelijk op de weide komen met andere paarden? Veel te veel risico's op verwondingen hoor.

Annem84

Re: Britse amazone verft haar paard roze voor goed doel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 00:22

Hier een borstkanker patiënt aan het woord..
1 op de 8 vrouwen krijgt borstkanker. Dit is 1 van de grootste doodsoorzaken onder vrouwen. Ook jonge vrouwen. Ik was 29 toen ik het kreeg.
Na operaties chemo en bestraling hoop ik dat het nooit meer terug komt.

Maar goed je leeft wel de test vanbje leven met het zwaard van damolcles boven je hoofd. En dat gun je niemand.

Ze zijn hard op weg om kanker chrojisch te maken en verwachten dit binnen 10 tot 15 jaar te bereiken. Maar hier is onderzoek voor kodig en dus veel geld.

Daarom zijn alle acties om geld in te zamelen echt wel zinvol!
En tsja heeft een paard er echt last van om roze geschilderd te worden? Als het werkt voor aandacht en het paard heeft er geen last van dan is dat toch prima!

Xsterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 09:07

Hele mooie actie *\o/*

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 12:40

Sanne_com schreef:
Het gaat hier om een britse he, hier in Engeland wordt veel minder aandacht gegeven aan borstkanker. Of dat is in ieder geval mijn ervaring. (er werd bijvoorbeeld voor veteranen 2 weken lang gecollecteerd op Waterloo station/Wimbeldon station en voor borstkanker heb ik ze maar 2-3 dagen gezien)

Jammer dat de mensen die zo veel commentaar hebben hier overheen lezen... Dat er in Nederland WEL veel aandacht voor is betekent niet dat het in het buitenland ook zo is... Reden te meer
om het daar ook goed te promoten.