Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel veel sterkte voor jou en je paard. Ldenboer72 schreef:Prikkeldraad zou echt verboden moeten worden..ik heb het ook vaker gezien langs ruiterpaden of andere paden in het bos...echt belachelijk.
Ik lees vooral veel over dat metrisan? Honingzalf...zijn verschillende soorten van volgens mij?
) en heeft erg veel behoefte om haar stal uit te gaan en wat rond te kijken. Utrecht houdt me heel goed op de hoogte , ben erg tevreden met de zorg daar. Zeer betrokken mensen allemaal. Vanmiddag ga ik weer naar haar toe. Elke dag kan ik haar zien gelukkig, erg fijn dat mensen mij naar Utrecht willen brengen..mag verdorie nog niet autorijden met die arm uit de kom....
ellenimar schreef:Heb nu net ff meegelezen, ben er ook twee keer afgevallen waarbij ik mn paard met wapperende zweetbladen zag vertrekken, gelukkig in bos en hek naast wildrooster doorgegaan maar toch..... dus ik weet een heel klein beetje hoe je je voelt...moest linea reacta naar IC maar gelukkig had mijn paard niks..
VInd t heel erg voor je dat je niet zelf bij je paard kon blijven maar wat een topmeiden heb jij bij je gehad!!
En vertel: waarom ben je zooooo blij??