Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lepeltje schreef:In vitro vlees kweken lijkt me dan nog een betere optie.
8nnemiek schreef:Lepeltje schreef:In vitro vlees kweken lijkt me dan nog een betere optie.
Helemaal mee eens, daar ligt de toekomst, dat ze daar maar hun geld in steken. Veel beter voor het milieu en het bespaart zo enorm veel dierenleed.
Ik vind het sowieso een enge gedachte dat er zo veel meer en meer vlees wordt gegeten in China. Onze planeet gaat er gewoon aan ten onder..
Manon_S schreef:Chinezen eten ook honden en katten. Denk dat deze beestjes echt niet naar een goed nieuw thuis gaan hoor. Grote kans dat ze levend in de pan worden gegooid. Verschrikkelijk!
xSlvna schreef:Ik zie alleen dat mensen koeien willen eten maar er te weinig koeien zijn. Welke prestatiedrang?
xSlvna schreef:Hou op, alles op deze wereldbol draait om geld en macht.
Die Chinezen zijn een volk apart, zou je allemaal moeten uitroeien of gewoon hun gang laten gaan. Andere opties zijn niet mogelijk. Logisch, is een enorm grote groep gelijkgestelde.
Ik vind het overigens wel mooi, ik ga eens chinees leren om een berichtje te sturen. Zouden ze mijn prachtige pony ook willen klonen voor een paar duizend €? Dan stuur ik gelijk wat dna op![]()
![]()
![]()
Eerlijk gezegd vind ik het wel héél ideaal, hopelijk word klonen ook voor particulieren wat makkelijker. Wil echt een 2e pony.
Siamsmeesje schreef:Ik denk eigenlijk dat we hier heel goed moeten gaan opletten. China doet dit vast niet alleen om de rundvleesproductie op te schroeven, of mensen van leuke hondjes te voorzien
Want inderdaad, als je nu al fokkoeien tekort hebt om aan de vraag te voldoen, waar haal je dan zoveel draagmoeders vandaan?
Maar als je bedenkt dat het creëren van de perfecte soldaat al decennialang de natte droom van iedere ambitieuze wereldleider is, en dat China nu juist gaat samenwerken met de man die al geprutst heeft aan menselijke embryo's en klonen....
Ethiek is in China vaak ver te zoeken, dus nee... Ik vind deze samenwerking verre van een prettig idee
Sammie schreef:2 miljoen mensen in China? You wish
Sowieso is de opmerking mbt uitroeien nou niet echt gepast, hé... IS roept ook zulke dingen.. We zijn het niet eens met het Westen, dus uitroeien maar..
xSlvna schreef:Sammie schreef:2 miljoen mensen in China? You wish
Sowieso is de opmerking mbt uitroeien nou niet echt gepast, hé... IS roept ook zulke dingen.. We zijn het niet eens met het Westen, dus uitroeien maar..
Joh nogmaals, het is niet mijn idee/oplossing maar er zijn maar 2 opties... stoppen of doorgaan, de richting veranderen van zo een meute zal niet lukken.
Bedoel uiteraard 2 miljard, maar je snapt me wel