dit zijn zeker meer stemmen dan ik verwacht had!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GJ9 schreef:De bokt veulen verkiezing is een populariteitsverkiezing, het gaat niet om kwaliteit. Dat is een beetje zo gegroeid de laatste jaren.
Eerder deden er ook veel KWPN veulens mee (wat toch de grootste fokkerij in Nederland is), nu bijna niet meer.
Ik blijf wel altijd stug stemmen op de veulens die ik kwalitatief het beste vind, maar snap wel dat de sportpaarden fokkers hun veulens niet meer opgeven.
Ik ben wel vóór een aparte kwaliteitskeuring en een populariteitsverkiezing, maar volgens mij is dat niet haalbaar, dus ga ik wel naar de veulenkeuring met mn veulen
En toch heeft mijn veulen zilver.
Nicole schreef:Winaars gefeliciteerd![]()
Het was een spannende race TaraMaar ik ben erg blij dat Gonna Be Famous het zo goed heeft gedaan. Iedereen die gestemd heeft onwijs bedankt!
NathalietjeB schreef:van harte maar niet banketstaaf ofzo maar kan er volgend jaar anders eens gekeken worden, naar aparte stemmen qua overleden veulens en veulens die gewoon nog leven
heb nu eerder t idee gehad met stemmen van wie heeft er het zieligste verhaal, qua een veulen die t niet gehaald heeft en dat lijkt mij niet de bedoeling van het stemmen toch?
) maar als mensen op een 'zielig verhaal' willen stemmen moeten ze dat toch gewoon doen? Of het veulen leeft of niet maakt toch niet zoveel uit? Uiteindelijk is het toch vooral een populariteitswedstrijd. Iemand die veel topics plaats met mooie foto's heeft meer kans om te winnen, zo is het nu eenmaal. En als een veulen een beetje een apart kleurtje/aftekeningen heeft (lees: opvalt) ben je al bijna zeker van een plaatsje bij de top 3. Mensen kiezen voor wat hen aanspreekt en dat kan allerlei redenen hebben.
), maar de andere veulens zijn ook absoluut niet te versmaden ! Proficiat aan allen !
lieveli schreef:Ik vind het getuigen van slechte smaak en onsportief gedrag door te gaan klagen dat een overleden veulen heeft gewonnen. Hier en elders op bokt.
Er zijn belangrijkere dingen in het leven. Bovendien dwingt niemand je om je veulen op te geven dus als je het niet eens bent met hoe er gestemd wordt, doe gewoon niet mee![]()
Ik stem nooit omdat ik het suf vind. Tadaa
astridklomp schreef:Zover ik kan zien klaagt er niemand van de deelnemende veulens, het zijn alleen mensen die gestemd hebben die er iets over zeggen. Dat heeft dus niks met jaloezie of afgunst te maken maar is hun mening.