Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Ik denk het niet Veulen,die we nu hebben lijkt echt op wraak uit te zijn.
Waarom alleen merrie's en waarom alleen hun geslachtsdeel verwonden?Vergeleken met de beul van Twente is deze beul veel minder grof in de mishandelingen.
Wanneer gaat iemand zichzelf snijden? voor aandacht.
Wanneer gaat iemand een merrie snijden en dan specifiek in het geslachtsdeel? om zijn frustatie kwijt te kunnen en miss. wel zijn wraak te uiten.
Het is sowieso overduidelijk dat de dader psychisch niet in orde is.Ik geloof ook niet dat hij kickt op de media,het gaat hem er puur om om zijn werk te doen.Dat geeft hem een kick,een voldaan gevoel.En hij is zeker ook niet dom,hij doet dit verder met zijn volle verstand.Het geeft hem zijn voldoening waar hij om vraagt.
Dit is wat ik denk hoor.
Zoe_97 schreef:gohya schreef:Ik denk het niet Veulen,die we nu hebben lijkt echt op wraak uit te zijn.
Waarom alleen merrie's en waarom alleen hun geslachtsdeel verwonden?Vergeleken met de beul van Twente is deze beul veel minder grof in de mishandelingen.
Wanneer gaat iemand zichzelf snijden? voor aandacht.
Wanneer gaat iemand een merrie snijden en dan specifiek in het geslachtsdeel? om zijn frustatie kwijt te kunnen en miss. wel zijn wraak te uiten.
Het is sowieso overduidelijk dat de dader psychisch niet in orde is.Ik geloof ook niet dat hij kickt op de media,het gaat hem er puur om om zijn werk te doen.Dat geeft hem een kick,een voldaan gevoel.En hij is zeker ook niet dom,hij doet dit verder met zijn volle verstand.Het geeft hem zijn voldoening waar hij om vraagt.
Dit is wat ik denk hoor.
ik ben het eens met je gedeelte over paarden. Maar zichzelf snijen heeft echt niets met aandacht te maken bij de meeste mensen...
Veulen84 schreef:Dat was hem inderdaad. Ergens heb ik het idee dat deze k de inspiratiebron is voor de gene nu. Maar dan met betere planning en beheersing.
gohya schreef:Wanneer gaat iemand zichzelf snijden? voor aandacht.
gohya schreef:Bij aandacht bedoel ik meer,kijk dan,ik heb hulp nodig.Voor mij is dat een schreeuw om hulp.Ze weten immers toch zelf dat het zichzelf snijden niet normaal is? Borderliners snijden zich idd. vaak,en sommige voelen zich daar idd.goed bij,maar tonen wel aan dat ze hulp nodig hebben.
Zo zie ik het.
Babootje schreef:gohya schreef:Bij aandacht bedoel ik meer,kijk dan,ik heb hulp nodig.Voor mij is dat een schreeuw om hulp.Ze weten immers toch zelf dat het zichzelf snijden niet normaal is? Borderliners snijden zich idd. vaak,en sommige voelen zich daar idd.goed bij,maar tonen wel aan dat ze hulp nodig hebben.
Zo zie ik het.
Ze hebben wel hulp nodig, maar doen het niet specifiek om aandacht te krijgen. Ze weten zelf heus wel dat het niet normaal is, maar het kan een soort verslaving worden. De drang om te snijden is groter dan de schaamte. Het zit wel een stuk complexer in elkaar.