Geen Wereldbekerwedstrijden voor Valegro

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:29

Anoniem schreef:
Echt grappig dit.
Wanneer er iets geschreven wordt over Charlotte dan wordt alles voor zoete koek aangenomen en geromantiseerd. Prima hoor dat er een aantal in een roze wolk leven wat betreft Charlotte.
Maar laat mij ook in mijn waarde wanneer ik door die wolk heenprik.
Ik heb helemaal niets tegen Charlotte en mag haar zelfs erg graag maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel eens grappig vind om jullie even wakker te maken uit die roze droom. Jullie geloven wel heel makkelijk in dingen die gezegd worden. Oh nee, behalve als ik wat schrijf is het ineens niet waar.
Geloof wat je wil geloven. Maar ga niet op mij lopen schelden of probeer mij niet belachelijk te maken.
Dat doe ik jullie ook niet. ik geef alleen mijn visie op de situatie. Thats it.

nee, we zijn enkel naief, lopen penny getut na en noem het maar... maar belachelijk maken doe je ons niet. :D
jij komt niet met bewijzen maar doet wel alsof wat jij zegt een feit is. Dan kan je tegenreactie verwachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:31

De rust is er niet voor niets en daar heb ik niets op tegen. Alleen geef ik aan dat zoals vele hier wilen geloven dat die rust niet zomaar gegeven is. Al willen de meeste dat wel graag horen. ik zeg alleen maar dat die rust niet voor niets is. De combinatie maakt er niet minder om. ik zou niet weten waarom.
Ik vind het jammer dat Charlotte nu niet vaker kan starten. Ook het aangekondigde afscheid is niet omdat ze dat zo graag willen maar omdat het niet anders kan.
Jammer, dat vind ik wel. ik zie ze graag rijden.
Ik snap alleen niet waarom als ik dingen nuanceer ik mij steeds moet verdedigen.
Zulke tere zieltjes zijn jullie toch niet zeker?

En ja. ik hoor en zie waarschijnlijk meer dan de gemiddelde bokker. Dat geeft toch niet? mag ik dan helemaal niets zeggen hier?
En waarom moet ik steeds met bewijzen komen? Al je me niet geloof, prima hoor. Geloof wat je wilt.

Ayasha
Blogger

Re: Geen Wereldbekerwedstrijden voor Valegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:35

Maar wat maakt dat uit?
Paard heeft rust nodig en krijgt rust. Punt.
Waarom doet er toch helemaal niet toe? al staat ie momenteel op drie benen. Zijn onze zaken toch niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:37

Ayasha schreef:
Maar wat maakt dat uit?
Paard heeft rust nodig en krijgt rust. Punt.
Waarom doet er toch helemaal niet toe? al staat ie momenteel op drie benen. Zijn onze zaken toch niet.

Waarom maak je je er dan zo druk over? :?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:37

Als jij dan zo'n insider bent vinden ze het dan wel leuk dat je dit soort dingen op zo'n groot forum neerpent? Nou ja, eigenlijk schrijf je ook niets want het komt er op neer dat jij weet wat er allemaal achter zit maar dat verder niet deelt.

Snap dan ook jouw behoefte om te reageren niet en snap al helemaal niet dat een insider de dressuur als simpele proefjes afdoet.

Het is geen wedstrijd om de hoek. Paarden maken lange reizen, staan op andere stallen, moeten keihard getraind worden etc. etc. Als insider zou jij dat toch moeten weten?

En stel dat Valegro een lichamelijk of geestelijk probleem heeft, wat dan nog? Dat mogen ze dan gerust voor zich houden, ze hoeven toch geen verantwoording af te leggen of wel soms?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:38

En hoe kom jij dan aan die informatie? la puccele?

Je schrijft tegen ons, keep on dreaming? Maar misschien denken wij wel hetzelfde over jou.

Dat ze hem de winter vrij geeft, betekend niet dat hij niet getraind zal blijven.
Ben jij uberhaupt wel eens bij dressage trainingen geweest op dat niveau?
Heb jij uberhaupt het hele manegement doorgelopen van dressuurpaarden van dat niveau?

Als ik het vanuit jou berichten mag opnemen. Heb jij enkel ervaring in het springwerk.
Nu ben ik wel nieuwsgierig waar jij je bronnen vandaan hebt.
Want je bazelt veel, maar met keihard schriftelijk bewijs kom je niet :') Jammer!!

Kan mij niet druk maken, dat ze hem een wintertje rust geeft...
Ken meer ruiters rond dat niveau (Grand prix praat ik dan over van de dressuur) die dit doen.
Niks mis mee. En nee, daar hoeft geen reden op het paard aan vast te zitten.
Ze kan zich, zoals ik uit maak op het getoonde bericht, nu richten op de jongere paarden.

En dat is terecht!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:40

Alleen maar goed dat hij rust krijgt.
Kan hij lekker bij komen voor de aankomende wedstrijden.
En ja ach al Is hij stok kreupel... Of heeft een peesblesure boeiend.
Hij krijgt rust punt uit.
Reden boeit niet hun zijn zo geweldig voor de paarden.

GerenGer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:45

Jammer dat ze niet meedoet, ben nu wel benieuwd wie er nu de wereldbeker wint.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:46

Een echte insider houdt sowieso volledig z'n bek op een forum en in de social media. Anders hoorden we ook wel veel meer geklets over andere ruiters hier. Ik zeg Anky, Danielle, Edwards, Hans Peter, etc. Etc.

Dergelijke dingen worden alleen in vertrouwen verteld en als je dat vertrouwen krijgt zal je er wel voor zorgen dat je het behoudt. En dan ga je niet op een forum de boel lopen opruien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:57

Janine1990 schreef:
Een echte insider houdt sowieso volledig z'n bek op een forum en in de social media. Anders hoorden we ook wel veel meer geklets over andere ruiters hier. Ik zeg Anky, Danielle, Edwards, Hans Peter, etc. Etc.

Dergelijke dingen worden alleen in vertrouwen verteld en als je dat vertrouwen krijgt zal je er wel voor zorgen dat je het behoudt. En dan ga je niet op een forum de boel lopen opruien.

Dus, wat wil je hiermee zeggen? Dat ik de boel oprui?
Lees eens mijn eerste bericht hier en dan zie je dat ik heel netjes reageer. Wat ik daarna schrijf is om de vragen te beantwoorden die mij gesteld worden. Nu doe je net of ik uit de school ben geklapt over een bepaalde ruiter. Dat vind ik dus belachelijk en is niet waar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:57

maralyn schreef:
En hoe kom jij dan aan die informatie? la puccele? ik kom nog wel eens ergens.

Je schrijft tegen ons, keep on dreaming? Maar misschien denken wij wel hetzelfde over jou.Prima

Dat ze hem de winter vrij geeft, betekend niet dat hij niet getraind zal blijven.
Ben jij uberhaupt wel eens bij dressage trainingen geweest op dat niveau? Ja zeker
Heb jij uberhaupt het hele manegement doorgelopen van dressuurpaarden van dat niveau? jazeker

Als ik het vanuit jou berichten mag opnemen. Heb jij enkel ervaring in het springwerk. nee,ik dressuur en laat het springen aan mijn man over
Nu ben ik wel nieuwsgierig waar jij je bronnen vandaan hebt. Zoals gezegd, ik kom nog wel eens ergens
Want je bazelt veel, maar met keihard schriftelijk bewijs kom je niet :') Jammer!![/b] Bewijs jij maar eens dat ik bazel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:07

Tjonge zeg. ik moet dus mijn mond houden en jullie mogen hier wel schrijven?
Kom op zeg. Dat slaat echt helemaal nergens op. Doe a.u.b. een beetje volwassen.
Zet mij dan op Foei, hoef je je niet te ergeren of reageer niet op mij en stel geen vragen. Want dat ik hier nog reageer is enkel omdat jullie mij steeds vragen blijven stellen.
Daarbij heb ik net zo veel recht om op bokt te schrijven als ieder ander.

En dat er geen insiders schrijven is kul. Lynne Maas zie ik ook nog wel eens reageren. Zowel hier als op Horses.
Nee, je kan beter geloven wat er hier door boktruiters wordt geschreven dan dat je insiders geloofd. :+

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:15

Snap je reactie wel pucelle. Maar ik denk dat er hier wel meer insiders zitten. Dat weet ik wel zeker. Het verschil is dat zij niets zeggen maar gewoon volgen. Ik denk dat het komt doordat je aangeeft dat je de reden weet maar daarna niet zegt waarom dan.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:17

Popke schreef:
Snap je reactie wel pucelle. Maar ik denk dat er hier wel meer insiders zitten. Dat weet ik wel zeker. Het verschil is dat zij niets zeggen maar gewoon volgen. Ik denk dat het komt doordat je aangeeft dat je de reden weet maar daarna niet zegt waarom dan.

Juist!!! +:)+

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:17

Percy schreef:
Als jij dan zo'n insider bent vinden ze het dan wel leuk dat je dit soort dingen op zo'n groot forum neerpent? Nou ja, eigenlijk schrijf je ook niets want het komt er op neer dat jij weet wat er allemaal achter zit maar dat verder niet deelt.

Snap dan ook jouw behoefte om te reageren niet en snap al helemaal niet dat een insider de dressuur als simpele proefjes afdoet.

Het is geen wedstrijd om de hoek. Paarden maken lange reizen, staan op andere stallen, moeten keihard getraind worden etc. etc. Als insider zou jij dat toch moeten weten?

En stel dat Valegro een lichamelijk of geestelijk probleem heeft, wat dan nog? Dat mogen ze dan gerust voor zich houden, ze hoeven toch geen verantwoording af te leggen of wel soms?

_/-\o_

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:24

Ik vind het ook raar dat ie rust krijgt. Hij heeft dit jaar volgens mij vrij weinig gedaan, dus snap niet waarom hij rust krijgt. Vooral niet vanwege een vrij zekere overwinning in de werekdbeker met dito prijzengeld, wat Hester vast wel goed kan gebruiken.
Dus nee, snappen doe ik het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:27

Ayasha schreef:
Moeten nog het eerste bewijs zien dat jij een insider bent he. Gast5428

Juist door dit soort sneue reacties zullen de meeste insiders bokt aan zich voorbij laten gaan. Ik hoef niemand wat te bewijzen. Je gelooft me of niet. <<)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:32

Ik vind het een eerlijke beslissing naar Valegro. Even denkbeeldig met je beentjes omhoog en straks keihard vlammen in Rio. :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:45

Anoniem schreef:
Tjonge zeg. ik moet dus mijn mond houden en jullie mogen hier wel schrijven?
Kom op zeg. Dat slaat echt helemaal nergens op. Doe a.u.b. een beetje volwassen.
Zet mij dan op Foei, hoef je je niet te ergeren of reageer niet op mij en stel geen vragen. Want dat ik hier nog reageer is enkel omdat jullie mij steeds vragen blijven stellen.
Daarbij heb ik net zo veel recht om op bokt te schrijven als ieder ander.

En dat er geen insiders schrijven is kul. Lynne Maas zie ik ook nog wel eens reageren. Zowel hier als op Horses.
Nee, je kan beter geloven wat er hier door boktruiters wordt geschreven dan dat je insiders geloofd. :+

Waauw... Hoge bomen vangen veel wind... Dat zou je toch moeten weten als 'insider'.
Als je op deze manier berichten plaatst, moet je ook weten dat je het flink op je bord kan krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:54

@Gast5428: Waarom doe je eerst stof opwaaien, vervolgens reageren mensen daarop, dan zeg je de ins and outs te weten, om vervolgens weer geheimzinnig te doen. Wat is het grote geheim rondom jouw persoontje dan? Waarom zou je niet kunnen zeggen wie je bent? En nog steeds zie ik het probleem niet zo: dus Valegro is thuis en start niet.... nou en?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:00

Picasso,
ik was hier niet de eerste die zijn bedenking over de afwezigheid van Valegro uitsprak. Dus liet ik niet de stof opwaaien. Dat doen jullie door mij uit de tent te lokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:05

Anoniem schreef:
Picasso,
ik was hier niet de eerste die zijn bedenking over de afwezigheid van Valegro uitsprak. Dus liet ik niet de stof opwaaien. Dat doen jullie door mij uit de tent te lokken.

Zit een knopje 'versturen' onderaan het bericht: daar hoef je niet persé op te drukken hoor. Maar waarom zo geheimzinnig? Waarom kan je niet zeggen wie je bent?

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:09

Heerlijk voor het Valegro, al vind ik het stiekem wel jammer dat ik hem nooit meer ga zien in het echt. Heb hem paar keer gezien op Jumping Amsterdam en was altijd heerlijk om ernaar te kijken!

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:10

Maar wat is er dan niet eerlijk aan zeggen dat ie rust krijgt? Er is geen wordt van gelogen, ze zeggen alleen de reden niet.

En ja, ik vind het ook wel een beetje vreemd dat hij rust krijgt. Sinds z'n laatste wedstrijd, die niet zo wonderbaarlijk goed was (ik doe het ze niet na hoor :D ), zien we ze opeens niet meer.
Nouja, ik ga niet speculeren. Laat ik zeggen dat het voor Valegro fijn is maar voor de fans misschien iets minder. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:14

Picasso schreef:
Zit een knopje 'versturen' onderaan het bericht: daar hoef je niet persé op te drukken hoor. Maar waarom zo geheimzinnig? Waarom kan je niet zeggen wie je bent?

Is het zo belangrijk wie ik ben? Ik ken jullie toch ook niet?