Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ohjajoh6 schreef:Er zijn daar niet zo gemakkelijk andere plekjes te vinden hoor, Zoals ik al zei; zo paarden minnend is de gemeente in het verleden niet geweest en Polanerduin was niet de enige manege die wijken moest...
Maar nogmaals; ik vind het niet getuigen van fatsoen in je donder hebben, als je met een mensport centrum, in de bewoonde wereld gaat zitten.
Want hoe leuk ik menners persoonlijk ook vind, het is een ontzettende partij pokkeherrie die wij dan met zijn allen produceren op een wedstrijd, want dan is het juist gebruikelijk, dat iedere combinatie, luidkeels word aangemoedigd. Is geen vergelijk met de ssst ssst mentaliteit van dressuur wedstrijden van de vorige manege....
lovehaffie schreef:Wauw wat een aannames worden er gedaan! Zelfs mijn woorden worden verdraait/niet goed gelezen.
Ik spreek duidelijk over 4x een indoor MENwedstrijd en 3/4x een outdoor MENwedstrijd.
Dan de aanname dat de eigenaren niet al langer aan het zoeken zijn is ook echt een aanname die op niks kan worden gebaseerd of hebben jullie ook met hen gesproken?
Tevens dat pensionklanten niet verder kijken: tuurlijk word er verder gekeken maar waar kan je nog heen met je menwagen etc. in deze omgeving? Juist nergens...
En dan wil ik nog op 1 uitspraak specifiek ingaan van ohjajoh6: Hoe durf je te stellen dat deze mensen geen fatsoen in hun donder hebben?! Volgens mij is heel nederland de bewoonde wereld of heb jij nog ergens een onbewoond eiland liggen binnen de nederlandse grenzen die goed bereikbaar is? Dan houden we ons zeker aanbevolen!
Ik snap dat bokt een discussie forum is maar vind het bizar hoeveel mensen zich uitlaten zonder te weten waar ze het over hebben. Erg jammer...
lovehaffie schreef:De buurman wil helemaal geen stal er meer hebben... Heeft niks met een mensportcentrum specifiek te maken.
niet relevant, het is zijn goed recht dit te willen. De gemeente heeft dit zo afgesproken.
Ik ben zelf bij een raadsvergadering geweest en daar sprak een andere buurman ook de zorgen uit van hem en meerdere buren die echt op de laan wonen waar wij overheen komen: Wat van ellende komt er als het weer leegstaat? Wie gaat dan de slootranden bijhouden zodat hij geen kassen vol onkruid heeft, wie zorgt ervoor dat er geen ongure personen gaan ronddwalen etc etc Vergeet niet deze hele locatie ligt aan een doodlopende laan, aan het eind met enkel nog het huis van de klagende buurman erachter..
Ook niet relevant. Dat is een kwestie van wat er ná het vertrek van Dijkgraaf gaat gebeuren, dat is werok tussen de gemeente en de bewoners, het is geen argument om de Dijkgraaf dus maar te laten zitten "want ze houden de slootkantjes zo leuk bij"
..
liedjuh2 schreef:Ik vind het sowieso apart van de pensionklanten dat ze nog niet opzoek zijn naar wat anders. Ik was daar niet blijven staan met al het gedoe wat er nu aan de hand is. Ik had een fijn ander plekje gezocht en gezegd; ik zie jullie wel weer als je wat anders gevonden hebt. Stel ze moeten er straks gedwongen uit, dan moet je ineens binnen zoveel uur een andere plek hebben voor je paard, mij niet gezien hoor!
denice schreef:purny schreef:Dat wist ik niet. Sorry
Geeft toch niet
Ik vind het vooral doodzonde dat een bedrijf kapot gemaakt wordt door vooral een buurman zoals het nu lijkt. Maar het fijne weet ik er ook niet van.