puppy1128 schreef:8nnemiek schreef:En ras maakt niet uit? Dan zou ik zeggen, koop wat belgische trekpaarden, daar gaat men wel voor opzij
Wel laten galopperen of draven
Dan stuitert de menigte vanzelf uit elkaar, of ze willen of niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amoj schreef:Heb ooit bij een stal gereden en een paard voor moeten rijden voor de politie. Hij was ook geen 1,65, maar 1,55. Helaas op de foto's bleek dat hij beginnende artrose had. Toen wouden ze hem niet meer hebben, anders was het door gegaan.
veerledec schreef:Ergens anders stond volgens mij dat ze wel bonte paarden hebben, als paukenpaarden, en dat ze die voldoende hebben.
_San87_ schreef:Denk niet dat ik mijn paard ooit aan de politie zou verkopen. Zou het niet aan kunnen zien dat het dier tijdens voetbalrellen gebruikt wordt en misschien klappen krijgt. Vind sowieso de bereden politie meer en meer uit de tijd raken. Dieren hebben geen plaats in het oplossen van menselijk geweld.
Ceremonieel, helemaal tof. Tijdens rellen e.d... Nee, vind dat niet kunnen.
cissy schreef:Jaren geleden was er ook een proef met Quarters. Super cool en wendbaar maar te klein om indruk te maken dus dat werd m niet.
Paarden moeten wel wat body hebben om serieus genomen te worden en dat kwamen de quarters vooral in hoogte tekort.
Tendance schreef:De verzorging is echt meer dan oké en het valt mee hoor!
Ja, ze komen in stressvolle situaties, maar het valt mee hoe vaak ze ingezet worden.
Tendance schreef:In Spanje is de gemiddelde man ook niet zo lang als hier.