Mishandeld paard in sloot terechtgekomen en overleden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

teugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 21:26

purny schreef:
Zou het geen goed idee zijn om de paarden die mishandeld zijn daarvan bloed af te nemen en kijken of er bijvoorbeeld verdovende middelen aanwezig zijn? Zo kan je er misschien makkelijker achter komen waar de dader zijn spullen haalt.

Dat is idd ook wel een goed idee?!
Dat ze daar nog niet zijn opgekomen..?

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 23:52

teugeltje schreef:
Beste lieve mensen,
Ik heb zojuist Peter Vd Hurk aangeschreven of hij ons "vrijwillig" zou willen helpen?" Om een stap de goede richting uit te komen...betreft de zieke paardenbeul die het hele land doet afstruinen en een menige paardenliefhebber een hart in de keel veroorzaakt!! Peter Vd hurk is een van de beste paragnosten o.a. Ook bekend van tv progamma het 6e zin tuig op RTL 4.
Ik hoop op deze manier op zijn medewerking?" Want vindt het werkelijk te gek voor woorden dat " zo'n ziek persoon nog niet op heterdaad is betrapt!?"
Ik heb het ook erg mee van doen en vindt het vreselijk voor de paarden en hun eigenaren waar die zieke ziel heeft toegeslagen! Vandaar mijn noodkreet aan de paragnost Peter Vd hurk! Het is afwachten of hij vrijwillig zijn medewerking wilt verlenen?" Op hoop van zegen...

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik geloof daar in, wat goed van je!

Anne_26

Re: Mishandeld paard in sloot terechtgekomen en overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 00:15

En al zou hij een vergoeding vragen, ik weet zeker dat dat zo bij elkaar gespaard kan worden met z'n allen.

Wat een achterlijk persoon die dit doet. Wordt tijd dat hij eens op heterdaad betrapt wordt..:\

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 00:26

Vind het belachelijk. Een tijdje terug had Britt Dekker ook iemand 'betrapt'.
Zij woont bij mij in de buurt en dan komt het toch wel heel dichtbij. Maar de politie kon niks doen omdat hij niet op heterdaad betrapt was. Ik citeer: "We snappen allemaal wel dat een man bij een weiland met twee cockringen, gaten geknipt bij zijn geslachtsdeel en een stuk staal absoluut extreem foute boel is. Ik durf niet eens meer te zeggen dat ik hoop dat hij snel gepakt wordt, dat zou dus betekenen dat hij op dat moment één van onze trouwe viervoeters aan het mishandelen is. "
Voor geïnteresseerde : http://www.bitmagazine.nl/blog/britt-de ... handelaar/

Ik weet dat de politie hier echt niks aan doen want ze doen alleen waar ze voor bevoegd zijn en houden zich aan het reglement. Maar jonge jonge, er moet toch wat aan dat rechtssysteem gedaan worden?!

Edit: link en aanvulling op ' bewijslast'

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 08:10

Ik hoop echt dat Peter v.d Hurk wil meewerken,maar ben er bang voor.Hij is erg druk met zijn shows.
Hij zal dan ook op een plek moeten zijn waar nog maar net een paard is mishandeld.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 08:26

Waarom dat?
In die programma's worden toch ook misdrijven opgelost die al jaaaaaaaaren geleden hebben plaatsgevonden?

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 09:40

Bloed onderzoek verteld niet altijd alles en volgens mij hebben ze in sommige gevallen wel degelijk bloed afgenomen.
Laatst bijgewerkt door vienna1987 op 02-10-15 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 09:40

Shirley schreef:
Waarom dat?
In die programma's worden toch ook misdrijven opgelost die al jaaaaaaaaren geleden hebben plaatsgevonden?

Er is geen enkel misdrijf opgelost in dat programma,wel zijn er nieuwe tips daardoor bij gekomen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 09:43

Tips dan...

Deze paragnosten namen in elk gevallen dingen waar die al jaren geleden gebeurd waren.
Ook als ze niet op de plaats van het misdrijf zelf waren, dus alleen een foto of bijvoorbeeld een halster van een slachtoffer zou dan toch ook aanwijzigingen kunnen geven?

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 10:14

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 11:13

Shirley schreef:
Tips dan...

Deze paragnosten namen in elk gevallen dingen waar die al jaren geleden gebeurd waren.
Ook als ze niet op de plaats van het misdrijf zelf waren, dus alleen een foto of bijvoorbeeld een halster van een slachtoffer zou dan toch ook aanwijzigingen kunnen geven?

Dat kan ook Shirley,maar maakt het vaak wel moeilijker.Ze krijgen sowieso alles in puzzelstukjes binnen. Ze kunnen vaak wel een profiel geven van de dader.
Iemand zou dan als verdachte gezien kunnen worden,maar dan kan de politie nog niks doen.Ze moeten hem dan echt op heterdaad betrappen.En dat kunnen ze dan ook,als ze hem 24/7 blijven volgen.Maar helaas hebben ze daar geen of genoeg tijd of manschappen voor.

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:20

ReadTheRulez schreef:
Helaas hoor je toch ook verhalen; de politie kan alleen wat doen als ze iemand tijdens de daad betrappen? :? Anders kunnen ze niks bewijzen

En als ze dan een tip krijgen doen ze niets!
Heb ik ook al voorbij zien komen ergens.
Dat tuig moet letterlijk op heterdaad betrapt worden anders doet (of kan) de politie niks. -:(-

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:23

KellyR schreef:
Vind het belachelijk. Een tijdje terug had Britt Dekker ook iemand 'betrapt'.
Zij woont bij mij in de buurt en dan komt het toch wel heel dichtbij. Maar de politie kon niks doen omdat hij niet op heterdaad betrapt was. Ik citeer: "We snappen allemaal wel dat een man bij een weiland met twee cockringen, gaten geknipt bij zijn geslachtsdeel en een stuk staal absoluut extreem foute boel is. Ik durf niet eens meer te zeggen dat ik hoop dat hij snel gepakt wordt, dat zou dus betekenen dat hij op dat moment één van onze trouwe viervoeters aan het mishandelen is. "
Voor geïnteresseerde : http://www.bitmagazine.nl/blog/britt-de ... handelaar/

Ik weet dat de politie hier echt niks aan doen want ze doen alleen waar ze voor bevoegd zijn en houden zich aan het reglement. Maar jonge jonge, er moet toch wat aan dat rechtssysteem gedaan worden?!

Edit: link en aanvulling op ' bewijslast'

Dit bedoelde ik dus.
Eigenlijk zou je zo'n persoon die betrapt wordt dus zelf moeten aanpakken (zelfjustitie) maar dat mag dan weer niet. Om gek van te worden :r

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 16:20

Maar bovenstaand verhaal met Britt Dekker,wie zegt dat die man niet Gay is? en juist op die plek met een man had afgesproken om zijn speeltjes mee uit te proberen? dat kan toch ook?