Platinum Stable slachtoffer geworden van malafide praktijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:12

besita schreef:
nou nee
de huurders gaven mij ook een hele nare indruk hoor
toen ik googelde op het adres had ik al echt de indruk van " er zit stront aan de knikker "

mwa als het verhaal waar is dat ze al maanden niet betaald zijn voor de trainingen ed, dan is het gebrek aan onderhoud ook wel te verklaren natuurlijk. Tenslotte zien de goede stallen in SA zelf er ook uit om door een ringetje te halen, dus bepaald gebruikelijk is het niet om de boel maar te laten verslonzen.
Maar geef je wel gelijk dat hoe je aan de poort behandeld bent verre van netjes is; dat PS de boel achter hun rug om aan het verkopen was, kon jij niks aan doen natuurlijk. Zelf wist je ook niet dat huurder nergens van op de hoogte was. Dus dat jij uitgevoeterd werd is idd ook verre van proffessioneel.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:30

Heb net een blik op hun facebook pagina geworpen. Wat gigantisch onprofessioneel zeg. Gewoon mensen met hun profielfoto erbij beschuldigen.
En dat op de pagina van je bedrijf.

:')

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:40

xxCYNNxx schreef:
besita schreef:
nou nee
de huurders gaven mij ook een hele nare indruk hoor
toen ik googelde op het adres had ik al echt de indruk van " er zit stront aan de knikker "

mwa als het verhaal waar is dat ze al maanden niet betaald zijn voor de trainingen ed, dan is het gebrek aan onderhoud ook wel te verklaren natuurlijk. Tenslotte zien de goede stallen in SA zelf er ook uit om door een ringetje te halen, dus bepaald gebruikelijk is het niet om de boel maar te laten verslonzen.
Maar geef je wel gelijk dat hoe je aan de poort behandeld bent verre van netjes is; dat PS de boel achter hun rug om aan het verkopen was, kon jij niks aan doen natuurlijk. Zelf wist je ook niet dat huurder nergens van op de hoogte was. Dus dat jij uitgevoeterd werd is idd ook verre van proffessioneel.

nou die ruiter huurde gewoon het spul hoor , had geen paarden van PS in training :n
en het is gewoon bij wet dat als de verhuurder zijn spul wil verkopen je als huurder ten allen tijde moet meewerken aan bezichtigingen .. daarom hing het ook bij de vrederechter om de huurders eruit te krijgen en de achterstallige huur te vangen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:41

Ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal. Die kliek zelf komt zacht uitgedrukt ook niet heel professioneel over.

kimberley12

Re: Platinum Stable slachtoffer geworden van malafide praktijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 00:15