BartVB schreef:We gaan eerst even kijken hoe dit loopt, afhankelijk daarvan kijken we naar petjes en ook de kleinere dekenmaten. Wat die maten betreft; ik heb net het formulier aangepast, je kan daar nu ook 'kleinere maat' selecteren'. Als je dat doet dan plaats je geen bestelling, maar op die manier kunnen we wel kijken hoeveel vraag er is naar maten kleiner dan 135.
En ja, natuurlijk leuk voor ons dat mensen met het Bokt.nl rondlopen in Nederland en België maar vooral leuk dat men elkaar makkelijker tegen kan komen. Voor ons is dit commercieel gezien geen enorme klapper. We komen uit de kosten, maar alles bij elkaar (verzenden, retouren, bestellen, voorraad, etc) gaan we hier niets op verdienen. Los daarvan; money makes the world go round. Ook wij hebben geld nodig om in de lucht te blijven en om zelf brood op de plank te houden, maar dit soort acties is voor ons nu geen enorme inkomstenbron.
Iig leuke actie! Iemand anders heeft dit geregeld, ik heb totaal geen verstand van deze dingen. Vandaag geleerd wat een ondermaat is
@Ayasha; natuurlijk verdienen we wel aan Bokt.nl, anders was de site al lang uit de lucht geweest.
Ik denk dat je dat van de kleine maten even aan de OP moet toevoegen, niet alle Bokkers lezen de reacties.