Valegro teruggetrokken voor Central Park Horse Show

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 20:20

Ikeje schreef:
eriven schreef:
Sorry hoor maar wat een hypocrisie hier. (...)
Dus als we nu gewoon aannemen dat er echt wel een goede reden is om hem niet starten en niet het team om hem heen de hemel in prijzen omdat ze een paard thuis laten en ons er verder niet druk over maken.

Ik erger me juist aan de doemdenkerij van sommigen. Er zal vast een goede reden zijn dat hij niet start, maar waarom moet er dan direct 'meer' aan de hand zijn dan dat Valegro wat rust nodig heeft?
Als mensen het team daarom de hemel in willen prijzen is daar toch niet zo veel mee aan de hand?
Tis niet dat de wereld ten ondergaat aan een overdosis positiviteit..

Omdat het Duitse kamp de situatie totaal anders aanpakte en vanaf het begin af aan dingen zei die niet waar waren. En dat is niet eens alleen om de blessures van Toot maar ook hun doen en laten om Toot heen.

Amandavd

Re: Valegro teruggetrokken voor Central Park Horse Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:45

Zo het kippenhok is ook weer los. Prachtig hoe sommige mensen hier commentaar geven met nul komma nul verstand van zaken. Waarschijnlijk had ze zich al lang aangemeld voor die wedstrijd en heeft ze nu na de laatste wedstrijd gezien dat hij meer tijd nodig heeft, nou, prima dat ze zich afmelden dan toch? Heeft toch niks met smoesjes te maken?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:51

Anoniem schreef:
Ze heeft gelijk hoor dat ze niet gaat. Maar waarom geeft ze dan niet de echte reden maar komt ze met een een smoesje?

Lees de post boven die van jou eens, zij heeft in Aken duidelijk aangegeven dat ze het misschien wel te veel vond voor Valegro, paard is 15 en volgend jaar in Rio 16, wil hij daar Goud halen dan zal hij in absolute topvorm moeten zijn, wel eens van lange termijnplanning gehoord. Dat is het managen van toppaarden. Het is geen zaak om te zeggen , och ik hen nu 200 pt in de B, hup knollie, volgende week gaan we L1. Het mentaal en lichamelijk gezond houden van een paard vergt veel inzicht, iets wat veel mensen niet hebben en ook niet zullen ontwikkelen, die kijken niet verder dan hun neus lang is. Topsporters zijn dat wel verplicht, aan hun zelf en hun dieren anders red je het echt niet op dat niveau, tís geen B proefje tien kilometer verder op.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 11:04

Ze gunt haat paard zijn rust. en bokt valt in de discussie of hij nou wel iets mankeert of niet.
Wat betreft het EK hij middel de wissels hij liep niet kruipen of zo. Hij had hoogst waarschijnlijk zijn dag niet hebben wij mensen ook wel eens last van.

en verder juig ik het toe dat ook paarden van dat niveau een keer rust krijgen. Dus geef ze groot gelijk.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 12:33

Ze heeft zelf op facebook op een soortgelijke negatieve reactie gereageerd en gezegd dat ze hem heeft teruggetrokken omdat het EK veel zwaarder was gebleken dan waar ze op gerekend hadden en ze wouden hem een periode van rust gunnen voor hij weer aan de bak moet.

EDIT: Hij was ruim voor het EK al aangemeld :)

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 01:05

De Tour win je in bed, en de WEG win je op stal. :D

(Of in de wei natuurlijk, voordat mensen daarover gaan vallen...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:52

Op dit moment wordt er in Canada gesprongen en daar doen in de grote prijs toch echt een paar EK gangers mee. En dan heb ik het over de springpaarden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:17

Dat is Charlotte haar probleem toch niet? :+ fijn voor de springers.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:22

Anoniem schreef:
Op dit moment wordt er in Canada gesprongen en daar doen in de grote prijs toch echt een paar EK gangers mee. En dan heb ik het over de springpaarden.

Meid, ga je pony poetsen en hou op met dat gezemel, echt, je zet jezelf echt neer als een penny. Wat hebben die paarden te maken met Valegro? Niks, helemaal niks. Ieder paard is een individu en gaat er anders mee om. Laat dat beest lekker even rust nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:31

Anoniem schreef:

:)) Heb jij een alarm op je computer zodat je ieder topic waar Charlotte genoemd wordt gelijk kan vinden?
Ongelooflijk :')
Ik geef Charlotte groot gelijk. Valegro mag best eens even wat rust krijgen, daar is helemaal niets mis mee.