Sammie schreef:Nou lees t topic ff doordan zie je dat t toch een aantal reacties oplevert. Als jij daar verder niet aan mee wil discussiëren staat het je vrij om dit topic weg te klikken.
t staat je ook vrij om te blijven, trouwens maar de vraag wat valt hier over te discussiëren is iig beantwoord. Genoeg dus.
Okee, ik moet bekennen dat je gelijk hebt en ik overigens zelf volop mee discussieer
. Maar doelde meer op de actie van Glock. Dat zie ik niet als een statement omtrent vluchtelingen, maar meer als een reactie op een maatschappelijke tragedie. Natuurlijk hoeven ze het niet te doen, maar omdat nu te bekritiseren vind ik raar. Als het 15 Oostenrijkers waren geweest had iedereen het waarschijnlijk begrepen.. dus mijns inziens toont een discussie over de 'zin' ervan aan dat het leven van vluchteling in de ogen van sommigen aanzienlijk minder waard is dan dat van iemand die in betere omstandigheden is geboren.
dan zie je dat t toch een aantal reacties oplevert. Als jij daar verder niet aan mee wil discussiëren staat het je vrij om dit topic weg te klikken.
t staat je ook vrij om te blijven, trouwens maar de vraag wat valt hier over te discussiëren is iig beantwoord. Genoeg dus.