Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Xpinoxx schreef:Wat was het spannend en wat een spanning had undercover, ik zat op het puntje van de bank.
Heel sneu voor Edward, wat deed hij het goed! Ik verwacht wel echt dat hij van de stress op zijn tong heeft gebeten, denk in dat stap stukje daar zag je m kauwen.
marley93 schreef:@FriesWytske: Wat is er vlak voor de proef gebeurd? Mijn internet viel even weg, dus heb het niet gezien...
Elk nadeel heeft zijn voordeel zeg ik dan maar. Laurie schreef:Coloured schreef:Misschien moet je zelf nog een keertje kijken.
Ga er maar aan staan en zie zo'n dier dan maar eens een beetje vertrouwen terug te geven
Zo jammer dat dit gebeurde en nog jammerder dat hij uiteindelijk met zoveel spanning het stadion moest verlaten.
Swah"
[quote="Laurie schreef:Coloured schreef:Misschien moet je zelf nog een keertje kijken.
Ga er maar aan staan en zie zo'n dier dan maar eens een beetje vertrouwen terug te geven
Zo jammer dat dit gebeurde en nog jammerder dat hij uiteindelijk met zoveel spanning het stadion moest verlaten.
Swah schreef:Laurie schreef:
Ja, heel jammer...
Hij moest m wel kort houden, anders kwam hij aan de andere kant van Aken terecht. Knap hoe hij m reed.
Gewoonweg jammer allemaal.
femo schreef:Echt bijzonder knap gereden! Wel vraag ik me af of het paard op zn tong heeft gebeten of dat het komt van het (hard) tegenhouden. ( Edward had niet veel keuze) maar je kan natuurlijk niet zeggen dat hij niet op vrij veel druk liep. Evengoed trots op de sportiviteit van Edward en de volgende keer beter!
Ketaki schreef:wat ik dan niet snap, waarom werd totilas dan niet uitgebeld, als die stokkreupel liep?
zijn daar ook geen regels voor![]()
![]()
![]()
![]()
, pony had voorjaar in het hoofd (was net hengst af na jaren dekdienst) en had bij achttal al zijn weimaatje merrie besprongen. De hele proef een bomexplosie onder me gehad die een paar keer bijna de jury overhoop liep. Niet leuk
. Ben meteen na de proef eraf gestapt en aan de hand terug gelopen leek me veiliger dan het hele terrein overlopen met al die hengstige merries.
Coloured schreef:FriesWytske schreef:@ Coloured. Heb jij de proef wel gezien. Zo nee, dan zou ik me eens achter de oren gaan krabben. Want dan had je gezien wat er net voor de proef gebeurde. En dat Edward hem helemaal niet strak beet had.
Zoals de winnares dat wel had.
Ik zou zeggen, kijk zelf de proef nog een keer. En zie hoe strak hij hem heeft dat stuk voor het halsstrekken.