Mochten jullie het idee hebben dat jullie het beter kunnen, dan zou ik zeggen: Kom de nieuwsredactie versterken. We hebben nog genoeg werk liggen voor wat extra mensen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Focussed schreef:Ik heb het stuk over de robotica bewust niet vertaalt, omdat het mij niet van toegevoegde waarde leek op een paardenforum.
Mochten jullie het idee hebben dat jullie het beter kunnen, dan zou ik zeggen: Kom de nieuwsredactie versterken. We hebben nog genoeg werk liggen voor wat extra mensen.
magda_90 schreef:Je hebt nu een stuk geschreven waar het onderzoek totaal niet over gaat.... Publiceer het dan goed of in zijn geheel niet.
vooral het nut van het onderzoek begrijp ik nu nog beter
en dat vind ik een heel interessant doel
ik dacht, wellicht zijn jullie geïnteresseerd in het verbeteren van het nieuws van binnenuit. 
Wendy schreef:Amiigo schreef:
Ze mogen nog tot 1,5 cm afgeknipt worden, al zijn er een hoop waarbij ze idd gewoon helemaal afgeknipt of geschoren worden.
Heb eerlijk gezegd nog nooit een paard of pony zonder tastharen met een kapotte kop oid gezienal snap ik wel het nut er van, ik scheer ze maar voor een deel weg omdat mijn paard 24-7 buiten staat en in het donker ook moet weten waar ze is. Denk dat paarden/pony's zonder tastharen zich wel aanpassen na een tijdje, is natuurlijk niet de bedoeling dat ze eraf worden gehaald al vind ik oren uitscheren erger.
Maar waarom scheer je ze weg? Ze horen toch gewoon bij je paard?
Bij je kat of hond doe je dat toch ook niet?
Focussed schreef:Omdat ik zag hoeveel moeite jullie staken in het corrigeren en verbeteren van het nieuwsik dacht, wellicht zijn jullie geïnteresseerd in het verbeteren van het nieuws van binnenuit.