Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolliegirl schreef:Horsy83 schreef:Je hebt een ontzettend grote dode hoek bij een vrachtwagen en zeker in die bocht. Hoe cru dat ook klinkt...
Ik denk dat die niks gezien heeft. Heb ooit lessen gehad in een vrachtwagen je ziet geen steek. Ontzettend moeilijk rijden.
Weet niet hoe jik dan gekeken hebt.. Maar je ziet genoeg...
En dr is zoiets als een dodehoekspiegel...
Zelfs een extra tegenwoordig...
Ludique96 schreef:Wat een vervelend ongeluk. Erg sneu voor de nabestaande.
En wat asociaal dat de chauffeur is doorgereden. Ook al zou hij het paard niet geraakt je stopt toch.
genja schreef:Die commotie is er toch niet meteen? zo vrachtwagen rijdt minimaal 50 als je daar al niet harder mag. En als het dan ook nog eens een onoverzichtelijke weg is met bochten dan zie je niet zomaar wat er achter je gebeurt.
Vindt het echt super erg voor de eigenaar van het paard maar oordelen over die chauffeur is zo makkelijk zo lang er niet precies duidelijk is wat er gebeurt is kan je niet oordelen. Als er wel duidelijk is wat er gebeurt is en de chauffeur is schuldig dan kan je gaan oordelen.
Dimple schreef:Als je goed kijkt zie je dat het paard op het fietspad ligt. De weg waar het dier ligt is verdeeld in rij en fietsgedeelte. Dat zie je goed op de foto linksonder.
Het andere pad wat daar loopt is voetpad volgens mij.
Jolliegirl schreef:Horsy83 schreef:Je hebt een ontzettend grote dode hoek bij een vrachtwagen en zeker in die bocht. Hoe cru dat ook klinkt...
Ik denk dat die niks gezien heeft. Heb ooit lessen gehad in een vrachtwagen je ziet geen steek. Ontzettend moeilijk rijden.
Weet niet hoe jik dan gekeken hebt.. Maar je ziet genoeg...
En dr is zoiets als een dodehoekspiegel...
Zelfs een extra tegenwoordig...
buiten de vrachtwagenmotor hoor je amper wat als je er in rijdt. En áls ie m aan getikt heeft, dan zal die dat echt niet gevoeld hebben. met die dingen rijd je over een fietser zonder het te voelen. Dus het hoeft echt geen kwade wil geweest te zijn van de chauffeur.