Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxCYNNxx schreef:xSogno schreef:Walgelijk!
Dat dit kan in Nederland, dit is echt je reinste dierenmishandeling.
Mensen die dit mooi vinden onder de noemer natuur zijn getikt..
Ieder ander die zijn dieren zo zou laten verhongeren wordt aangeklaagd voor dierenmishandeling terwijl Staasbosbeheer al jaren dieren laat verhongeren..
Ik word hier echt zo verdrietig van... Arme beestjes....
Weet je gelijk hoe ik over lieden als een Marianne Timmer denk
xxCYNNxx schreef:xSogno schreef:Walgelijk!
Dat dit kan in Nederland, dit is echt je reinste dierenmishandeling.
Mensen die dit mooi vinden onder de noemer natuur zijn getikt..
Ieder ander die zijn dieren zo zou laten verhongeren wordt aangeklaagd voor dierenmishandeling terwijl Staasbosbeheer al jaren dieren laat verhongeren..
Ik word hier echt zo verdrietig van... Arme beestjes....
Weet je gelijk hoe ik over lieden als een Marianne Timmer denk
Tcm62 schreef:Nou dat hangt er van af hoeveel ze er van eten, het gif stapelt zich op in de lever, het is een langzame en zeer akelige dood...ondertussen hebben ze tal van gezondheidsproblemen die steeds erger worden..is geen hap plantje en morsdood op de grond....
veneri schreef:overbevolking in de Oostvaardersplassen met als gevolg overbegrazing en ondervoeding in de winter periode.
gevolg daarvan: JKK wildgroei.
gevolgd daarvan: dieren die hiervan eten wegens gebrek aan andere voeding
gevolg daarvan: sterfte onder een hoop diersoorten
gevolg daarvan: overbevolking zal afnemen
hoe cru ook, op deze manier lost het overbevolkingsprobleem zich alsnog vanzelf op.
ik vind het erg ver gaan dat Staatsbosbeheer niet ingrijpt
als zij niet in willen grijpen doet de natuur dit kennelijk zelf wel, nu zou dat kunnen gebeuren via JKK
Tinky12 schreef:Tcm62 schreef:Nou dat hangt er van af hoeveel ze er van eten, het gif stapelt zich op in de lever, het is een langzame en zeer akelige dood...ondertussen hebben ze tal van gezondheidsproblemen die steeds erger worden..is geen hap plantje en morsdood op de grond....
Taxus planten...mooie natuurlijke haag en het vee valt bijna ter plekke dood neer,makkelijk ook met kadavers afvoeren