Tendance schreef:Voor echt belangrijke wedstrijden wil ze hem gewoon wel laten vliegen.
Gelukkig is een wereldbekerfinale helemaal niet belangrijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vilheide schreef:Bizzybijtje schreef:Volgens mij is ze bang haar "plek" te verliezen in de Nederlandse top wanneer ze Parzival niet meer kan rijden.
Had ze al niet een geweldige opvolger voor Parcival klaar staan? Waar is dit paard gebleven?
Bettine schreef:Tendance schreef:Voor echt belangrijke wedstrijden wil ze hem gewoon wel laten vliegen.
Gelukkig is een wereldbekerfinale helemaal niet belangrijk
Bettine schreef:purkie schreef:Ik hoor nergens wat haar trainer vindt van de huidige conditie en vooruitzichten.
Welke trainer?!
Bettine schreef:purkie schreef:Ik had Adelinde & Parzival iig meegenomen als reserve ipv Patrick & Uzzo. (EK, Aken)
Patrick en Uzzo zijn geen reserve. Er is voor het EK geen reservecombinatie aangewezen.
Bettine schreef:Als de WB finale niet belangrijk genoeg was, was ze vast ook niet met een gebroken knie toch koste wat het kost de kwalificatie gaan rijden. En alle andere kwalificaties waarvoor ze hem heel Europa door heeft gesleept.
Tendance schreef:Dat is toch iets wat zij kan bepalen en wij niet?
Als er reden is waardoor thuisblijven verstandiger is of haar een betere keuze lijkt, wie zijn wij dan om dat tegen te spreken?
Ik heb uit eerste hand, dat ze hem alleen laat vliegen als ze de wedstrijd belangrijk genoeg vindt om het te doen.
purkie schreef:Johan Hamminga? en als dat niet haar trainer is dan zal zij ergens toch wel ergens feedback krijgen.
Geen 'reserve' combinatie? In dat geval zou ik Adelinde als 4e combinatie kiezen ipv Patrick.
Bettine schreef:Tendance schreef:Dat is toch iets wat zij kan bepalen en wij niet?
Als er reden is waardoor thuisblijven verstandiger is of haar een betere keuze lijkt, wie zijn wij dan om dat tegen te spreken?
Ik heb uit eerste hand, dat ze hem alleen laat vliegen als ze de wedstrijd belangrijk genoeg vindt om het te doen.
Tuurlijk is dat zo. Alleen alle excuses die aangevoerd worden zijn gewoon complete nonsens, dat is het punt.
Bettine schreef:Gelukkig heb ik niks uit de eerste hand![]()
Tendance schreef:Ik denk dat zij als geen ander weet, dat ze op een gegeven moment plaats moet maken voor een ander, maar dat het om de manier van communiceren gaat en dat ze het recht heeft om dit soort zaken, die haar betreffen, als eerste te weten.
Ailill schreef:Tendance schreef:Ik denk dat zij als geen ander weet, dat ze op een gegeven moment plaats moet maken voor een ander, maar dat het om de manier van communiceren gaat en dat ze het recht heeft om dit soort zaken, die haar betreffen, als eerste te weten.
De discussie of ze het wel of niet al wist/had kunnen weten is al gevoerd. Aan vrijwel geen enkele selectie heeft dit duo deel genomen, hoe kan het dan als verassing komen?
Tendance schreef:Ik denk dat zij als geen ander weet, dat ze op een gegeven moment plaats moet maken voor een ander, maar dat het om de manier van communiceren gaat en dat ze het recht heeft om dit soort zaken, die haar betreffen, als eerste te weten.
Bettine schreef:Tendance schreef:Ik denk dat zij als geen ander weet, dat ze op een gegeven moment plaats moet maken voor een ander, maar dat het om de manier van communiceren gaat en dat ze het recht heeft om dit soort zaken, die haar betreffen, als eerste te weten.
Helemaal met je eens, en ik hoop van harte dat ze haar opvolger al op stal heeft of snel zal krijgen.
De manier van communiceren is denk ik van alle kanten uit niet ideaal geweest, heel bijzonder dat het allemaal via de media 'uitgevochten' moet.
vur schreef:We zijn er allemaal niet bij geweest, dus wat er precies wel of niet gezegd is door de bondscoach zullen we wel nooit weten. Net zoals zoveel in de dressuurwereld die vaak door schimmigheid omgeven wordt.