DJ David Guetta zal geen paard meer gebruiken in show[video]

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 23:38

vencedor schreef:
Dominator vindt ik dan persoonlijk wel weer belachelijk... beats die echt heel hard zijn en je in je lijfvoelt en teveel mensen die niet meer nadenken door te veel drugs

ehh onze stal zit daar nog geen km vandaan dus ze stond alle 50 beetje te beaten[/quote]

Dus moet je er maar een paard heen brengen? :+ Logica[/quote]

haha nee ben er niet geweest, kon het thuis bijna volgen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 02:32

MissYvette4u schreef:
eilleen333 schreef:
Zoals dit? https://www.youtube.com/watch?v=rKf_5vQODbU
Moet zeggen, ik heb deze show live gezien met de paarden, maar die beesten ergerden zich dood. Elke avond hetzelfde riedeltje en de kunstjes doen (die overigens in de uitvoering ook wat te wensen over lieten). En alle mensen in de zaal vonden het geweldig. Ja, het maakt ook wel indruk, maar de uitvoering kon beter.
Maar dit is niet heel veel anders dan bv de paarden uit apassionata oid.

Ja dit vind ik dan weer wel mooi. Paard heeft de ruimte en maakt onderdeel uit de show. Heeft zelfs geen tuig om! En de muziek is een stuk rustiger.
Iedere dag hetzelfde riedeltje geeft dan weer zo'n nare smaak.... Heeft Shania Twain vaker met dit paard zo opgetreden? Ik ken alleen dit filmpje

In het begin vanaf december 2012 waren de paarden bij elke show. Vanaf de zomer van 2014 niet meer omdat die ene van het podium gevallen was (ze zeiden dat de paarden rust nodig hadden, maar de show had net enkele maanden niet gedraaid, dus dat ging nergens over).
Ik totaal zijn er twee witte paarden gebruikt omdat eentje overleden was (door ziekte) en een zwarte. Een 4 jarige merrie. Bijzonder dat dat dier zo braaf en rustig was. Heb in december 2012 nog een tijdje met de trainer gekletst, was best geinig.
Deze paarden worden vaker voor shows gebruikt, en voor films. Maar Shania heeft ze behalve in Vegas niet voor shows gebruikt. Is ook wel zo diervriendelijk. De paarden woonden in de omgeving van Vegas, dus hoefden nauwelijks te reizen. Vergelijkbaar met op concours gaan.

Hackie

Re: DJ David Guetta zal geen paard meer gebruiken in show[video]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 03:20

Mooi filmpje van Shania Twain. :j

bokker1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 15:58

In een videoclip, oké, maar in een discotheek? ..... Waaaat.... ;(