Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:"Ze zakten steeds verder weg in de scores en dan ben je bezig om een legende af te breken. Dat verdient deze combinatie zeker niet. "
Tazzey schreef:Ik gok dat de bondscoach wel weet waar hij over spreekt.
Anoeska schreef:op basis van de huidige top? Nee natuurlijk niet. maar dat staat hier redelijk losvan. Men roept hier dat ie met pensioen moet en dat ie wrs niet beter meer kan. Dat zijn twee dingen die wij niet weten. Over t tweede kun je proberen een redelijke inschatting doen. Ik snap best dat mensen hier denken dat t gedaan is. Maar adelinde rijdt m. Die kan als beste inschatten of dit een dip is of niet. En als zij m op kleinere wedstrijden nog wil proberen is dat haar keuze. Er wordt al geroepen dat ie m pensioen moet of gaat van voor de weg. Toen zat ie nog gewoon in de 80 procent. Dus mensen willen gewoon zoeken. Als ie straks opeens wel weer helemaal terugkomt heeft iedereen daar wel bewondering voor. Er is maar persoon (en ik neem aan dat dat wel in een soort van teamoverleg gebeurt) die de knoop doorhakt. Das niet de stuurlui hier das de eigenaar en/of ruiter. Dat heeft weinig met trouw te maken. Ik heb geen stront in mn ogen. Ik zie ook dat t in horten en stoten gaat de laatste tijd. Al een behoorlijke tijd maar ik word gewoon erg moe van die mensen die bij een dipje of standaard bij een ouder paard al om pensioen roepen. Want dat is anders zielig. Dat paard krijgt er niks van mee en misschien maak je die op dit moment helemaal niet blij met pensioen.Maar serieus, denk jij echt dat ze nog terugkomen op het niveau dat ze hadden? Zie je ze goud winnen op de OS in Rio?
Ayasha schreef:Welk risico neem je werkelijk? Dat een stel forummers zich zorgen maken om de "legende"?
Tis maar wat je een risico noemt.