Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicole schreef:Je ergste nachtmerrie word waarheid.. We verkeren in shock.. Zowel men vriend als ik.. Ik zie eruit als een zombie heb geen stem maar over van het huilen.. Gisteren kregen we nog de 3D tekeningen binnen van de interieur bouwer voor de winkel (we waren bijna klaar) en een uur later blijft ons alarm systeem maar bellen.. Als een idioot op aangereden.. Verweg zagen we de vlammen boven de andere gebouwen al gaan de wereld stort in, we zijn 50 meter van ons bedrijf samen in het gras in elkaar gestort en samen alleen maar kunnen huilen.. Ik ben op, kapot, gesloopt en alle andere ellende.. Van 1 tot 7 in de ochtend bij gestaan een kleine voorraad kunnen redden van uit een andere bedrijd (zelfde rijtje) we moeten vechten erg erg erg hard vechten maar momenteel zie ik even geen licht aan einde van de tunnel.. Je levenswerk, al je geld, jaar in jaar uit het is gewoon weg, kapot, foetsie..
[ [url=m/MuOMBu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7IfOlm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag de voorraad naar andere pand verhuist en morgen alles tellen uitzoeken wat we nog hebben en iedereen alles hun dingen versturen en hopelijk zo snel mogelijk nieuwe voorraad.. De winkel waar we 1.5 jaar zo hard voor hebben gewerk in de avond uren.. Hij werd zo mooi het is weg.. Ik wou zo graag over 6 weken laten zien als verrassing van de opening van de winkel het is gewoon weg.. En dan sta je daar te kijken naar je pand niks maar niks is ervan over.. Al je tijd en geld in gestoken.. We zijn 22 en 27 jaar tot in de laatste eigen gespaarde cent in bedrijf gestoken nooit iets bank geleend en altijd in geloofd maar mijn altijd positieve vriend die zegt kom op schatje we gaan ervoor is helemaal gesloopt die weet niet of we dit ook wel weer trekken of boven op komen.. Het zijn geen duizenden euro's die verloren zijn gegaan maar tonnen.. Niemand maar dan ook zelfs je ergste vijand gun je nog niet toe.
We gaan vechten maar dan ook VECHTEN! om weer als vanouds of beter terug te krijgen.. Het word zwaar en moeilijk maar we gaan proberen..
Ik wil iedereen onwijs bedanken voor de vele lieve berichtjes, ook hier.. Het doet me vreselijk aan huilen maar het doet me onwijs goed. Iedereen onwijs bedankt.