Ruitersportzaak Hypostore in Urk verwoest door brand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Re: Ruitersportzaak Hypostore in Urk verwoest door brand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 15:50

heel veel sterkte wat een nachtmerrie om je levenswerk letterlijk in rook te zien opgaan.

Hopelijk kan de verzekering iig de financiele schade vergoeden.....

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:04

Wat een nachtmerrie zeg. Heel veel sterkte.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:16

Heel veel sterkte Nicole!
Hopelijk kun je toch verder met je bedrijf aan de service zal het niet liggen!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:18

wat een ramp, veel sterkte!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:18

:(:) wat erg, Nicole. heel veel sterkte

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:19

Wat een verschrikkelijke nachtmerrie zeg...

Heel veel sterkte toegewenst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:28

Vreselijk wat een nachtmerrie , veel sterkte voor Nicole

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:44

Je ergste nachtmerrie word waarheid.. We verkeren in shock.. Zowel men vriend als ik.. Ik zie eruit als een zombie heb geen stem maar over van het huilen.. Gisteren kregen we nog de 3D tekeningen binnen van de interieur bouwer voor de winkel (we waren bijna klaar |( ) en een uur later blijft ons alarm systeem maar bellen.. Als een idioot op aangereden.. Verweg zagen we de vlammen boven de andere gebouwen al gaan de wereld stort in, we zijn 50 meter van ons bedrijf samen in het gras in elkaar gestort en samen alleen maar kunnen huilen.. Ik ben op, kapot, gesloopt en alle andere ellende.. Van 1 tot 7 in de ochtend bij gestaan een kleine voorraad kunnen redden van uit een andere bedrijd (zelfde rijtje) we moeten vechten erg erg erg hard vechten maar momenteel zie ik even geen licht aan einde van de tunnel.. Je levenswerk, al je geld, jaar in jaar uit het is gewoon weg, kapot, foetsie..

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag de voorraad naar andere pand verhuist en morgen alles tellen uitzoeken wat we nog hebben en iedereen alles hun dingen versturen en hopelijk zo snel mogelijk nieuwe voorraad.. De winkel waar we 1.5 jaar zo hard voor hebben gewerk in de avond uren.. Hij werd zo mooi het is weg.. Ik wou zo graag over 6 weken laten zien als verrassing van de opening van de winkel het is gewoon weg.. En dan sta je daar te kijken naar je pand niks maar niks is ervan over.. Al je tijd en geld in gestoken.. We zijn 22 en 27 jaar tot in de laatste eigen gespaarde cent in bedrijf gestoken nooit iets bank geleend en altijd in geloofd maar mijn altijd positieve vriend die zegt kom op schatje we gaan ervoor is helemaal gesloopt die weet niet of we dit ook wel weer trekken of boven op komen.. Het zijn geen duizenden euro's die verloren zijn gegaan maar tonnen.. Niemand maar dan ook zelfs je ergste vijand gun je nog niet toe.

We gaan vechten maar dan ook VECHTEN! om weer als vanouds of beter terug te krijgen.. Het word zwaar en moeilijk maar we gaan proberen..

Ik wil iedereen onwijs bedanken voor de vele lieve berichtjes, ook hier.. Het doet me vreselijk aan huilen maar het doet me onwijs goed. Iedereen onwijs bedankt.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:47

Jeetje wat erg... Heel veel sterkte!

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:48

Jeetje wat erg...... :oo
Heel veel sterkte Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:54

Wat een vlammenzee , jemig nog wat kunnen redden maar meeste is verloren wat een ellende wat een nachtmerrie . :(:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:56

Nicole ik heb hier gewoon geen woorden voor... Ik was er nog geweest toen jullie net begonnen met de opzet van Hypostore, jullie hadden nog niet zoveel aan spullen maar jullie onderscheiden jullie winkel al door jullie prachtige Premiera lijn. En daarna volgde nog veel meer exclusief materiaal. Jullie hebben het in een relatief korte tijd zo ver kunnen schoppen naar een goed draaiend bedrijf! Ik snap dat je nu het even niet meer ziet zitten en dat de klap echt vreselijk hard aan is gekomen, maar ik weet zeker dat jullie er weer boven op zullen komen! Ik wens jullie de komende tijd ontzettend veel sterkte toe en ik hoop dat er enige duidelijkheid komt over de oorzaak en dat de verzekering jullie helpt met het opnieuw opbouwen van jullie bedrijf!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:58

Heel veel virtuele knuffels :(:)
Laat de brand niet ook jou kapotmaken, ook al klinkt dat zo makkelijk.

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:01

Heel heel veel sterkte en vooral heel veel succes met het weer opbouwen!!

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:08

Vreselijk dit :(
Wens jullie onwijs veel sterkte toe en ook moed in deze moeilijke tijd :(:)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:09

Nicole, Hypostore komt terug, groter dan het al was. Echt, hier gaan we voor zorgen en ik doe er alles aan om je daarbij te helpen! Het gaat een zware tijd worden met onwijs moeilijke momenten, maar jullie komen er doorheen en over een jaar is alles weer zoals het moet zijn. Ik kan aan niks anders denken :* :* Dit had nooit mogen gebeuren, maar we gaan het weer groot maken, al zal het nooit meer worden zoals het was. ;(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:11

Pfoe Nicole, nogmaals heel veel sterkte!
Hopelijk kan de verzekering de pijn en het verdriet een klein beetje verlichten door jullie te helpen met een nieuwe start!

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:27

Nicole, ik weet van een van jou beste vriendinnetjes dat jij beschikt over een geweldig zaken instinkt.
Deze tegenslag zal zeker zijn sporen achterlaten, en natuurlijk zal het een gigantische nasleep geven, maar ik denk dat jij het weer opbouwt als nooit tevoren, de kennis heb je, de connecties ook.
kom op meis jullie maken er weer iets prachtigs van :(:) .

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:30

Vreselijk de ravage op die foto's..Wat een drama voor jullie..

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:32

Heel veel sterkte, en heel veel succes met het weer opbouwen van de zaak!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:37

Wat vreselijk allemaal.
En verschrikkelijke foto's.
Heel veel sterkte!

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 18:09

Heel veel sterkte! Dit wens je niemand toe...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 18:15

Jeetje wat een ravage...

Nicole, ik ken je niet persoonlijk maar ik wil je wel een hart onder de riem steken.
Als ik hier zo de lieve berichten lees, ben je een vrouw met een hart van goud die haar dromen verwezenlijkt.
Je weet wat je wilt en daar ga je voor!
Laat deze brand je dromen niet verwoesten.

Heel veel sterkte komende tijd. Ook voor je vriend!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 18:27

:(:) heel veel sterkte met het terug opbouwen. Er lijkt nu geen licht aan het einde van de tunnel maar jullie komen er wel. Als je ergens hulp bij nodig hebt...
Nicole schreef:
Je ergste nachtmerrie word waarheid.. We verkeren in shock.. Zowel men vriend als ik.. Ik zie eruit als een zombie heb geen stem maar over van het huilen.. Gisteren kregen we nog de 3D tekeningen binnen van de interieur bouwer voor de winkel (we waren bijna klaar |( ) en een uur later blijft ons alarm systeem maar bellen.. Als een idioot op aangereden.. Verweg zagen we de vlammen boven de andere gebouwen al gaan de wereld stort in, we zijn 50 meter van ons bedrijf samen in het gras in elkaar gestort en samen alleen maar kunnen huilen.. Ik ben op, kapot, gesloopt en alle andere ellende.. Van 1 tot 7 in de ochtend bij gestaan een kleine voorraad kunnen redden van uit een andere bedrijd (zelfde rijtje) we moeten vechten erg erg erg hard vechten maar momenteel zie ik even geen licht aan einde van de tunnel.. Je levenswerk, al je geld, jaar in jaar uit het is gewoon weg, kapot, foetsie..

[ [url=m/MuOMBu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7IfOlm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag de voorraad naar andere pand verhuist en morgen alles tellen uitzoeken wat we nog hebben en iedereen alles hun dingen versturen en hopelijk zo snel mogelijk nieuwe voorraad.. De winkel waar we 1.5 jaar zo hard voor hebben gewerk in de avond uren.. Hij werd zo mooi het is weg.. Ik wou zo graag over 6 weken laten zien als verrassing van de opening van de winkel het is gewoon weg.. En dan sta je daar te kijken naar je pand niks maar niks is ervan over.. Al je tijd en geld in gestoken.. We zijn 22 en 27 jaar tot in de laatste eigen gespaarde cent in bedrijf gestoken nooit iets bank geleend en altijd in geloofd maar mijn altijd positieve vriend die zegt kom op schatje we gaan ervoor is helemaal gesloopt die weet niet of we dit ook wel weer trekken of boven op komen.. Het zijn geen duizenden euro's die verloren zijn gegaan maar tonnen.. Niemand maar dan ook zelfs je ergste vijand gun je nog niet toe.

We gaan vechten maar dan ook VECHTEN! om weer als vanouds of beter terug te krijgen.. Het word zwaar en moeilijk maar we gaan proberen..

Ik wil iedereen onwijs bedanken voor de vele lieve berichtjes, ook hier.. Het doet me vreselijk aan huilen maar het doet me onwijs goed. Iedereen onwijs bedankt.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 18:37

Jeetje Nicole, heel veel sterkte!