Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:54

HOEFSLAG.NL meldt:

In tegenstelling tot wat eerder werd vermeld, gebeurde het losrijden niet achter gesloten deuren, zo laat Sjef Janssen weten: ‘Iedereen mocht gewoon kijken en er stond een man of vijftien langs de kant van de binnenbak, waar het rustiger en koeler was en een bodem lag die veel lijkt op de ondergrond waar ze thuis op trainen.’

Dus van alle geruchten dat het ontoegankelijk was of dat er iets gedaan zou zijn achter gesloten deuren is niets waar. Storm in een glas water... want stel je voor...

Reactie op Facebook verwoord het allemaal wel goed.

Citaat:
Het maakt niet uit wat je zegt of wat je doet als je Matthias of sjef Janssen bent.... Je doet het toch nooit goed...
Eerst was het achter gesloten deuren info wat niet klopt en nu zou sjef de score niet bekend willen maken ....
Kop op zeg...

xChanelx

Re: Matthias Alexander Rath met Totilas gestart in Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:59

Als ze niet starten, is iedereen negatief, want ze starten niet.
Als ze wel starten, is iedereen negatief, want geen goede combinatie/wachten op de volgende blessure/ze houden info achter enz. enz.

Ik ben blij dat ze weer gestart zijn en ben benieuwd naar de volgende wedstrijd!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:05

xChanelx schreef:
Als ze niet starten, is iedereen negatief, want ze starten niet.
Als ze wel starten, is iedereen negatief, want geen goede combinatie/wachten op de volgende blessure/ze houden info achter enz. enz.

Ik ben blij dat ze weer gestart zijn en ben benieuwd naar de volgende wedstrijd!

_/-\o_

LisaxSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:10

Was heel gaaf hem eens te zien en mogen aaien! :D

Afbeelding

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:13

KoudbloedKim schreef:
De vraag is of je überhaupt met een paard dat zoveel blessures heeft gehad nog ver de sport in moet gaan.
Ik vind het nu echt een 'gewoon' paard, maar goed... misschien heb je gelijk.

Ja hoor, zo eentje hebben we allemaal in de achtertuin staan :roll:

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:14

Prachtige foto hierboven! Leuk om weer recent beeldmateriaal te zien van Totilas.

Robsi_Vigaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:14

Ik vind dat het allemaal een stukker beter oogt dan voorheen. Ik zie nu iig niet een paard dat enorm gefrustreerd raakt door z'n ruiter!

Ze zijn op de goeie weg en nu maar hopen dat ie heel blijft!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:15

Hij ziet er super uit ,oortjes er op en gaan.

Anoniem

Anoeska schreef:
[naam] schreef:
De vraag is of je überhaupt met een paard dat zoveel blessures heeft gehad nog ver de sport in moet gaan.
Ik vind het nu echt een 'gewoon' paard, maar goed... misschien heb je gelijk.

Ja hoor, zo eentje hebben we allemaal in de achtertuin staan :roll:
Ja, laten we op alle slakken zout gaan leggen. :roll:

Ik zeg nergens dat het geen nette proef is, alleen dat ik van 'DE Totilas' meer had verwacht, nou boehoe, wat vreselijk dat ik die mening heb.

dresjoepie

[quote="LisaxSilvano"]Was heel gaaf hem eens te zien en mogen aaien! :D

Heb je hem geaaid ??? Ben jaloers :D Ik heb in Harskamp voor zijn box gestaan maar durfde niet te aaien hihi

Vind het goed gereden hoor op safe idd Maar ik zie een vrolijk paard wat netjes gereden wordt Wens ze alle succes in Hagen!!! Charlotte moet ook wel wat concurentie hebben

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:17

Overigens ben ik het er wel mee eens dat het gevoel wat ik bij de eerdere combinatie kreeg nu weg is, de combinatie van nu geeft mij niet meer dat goede gevoel, de rillingen en het kippenvel. Maar ach zoiets is ook persoonlijk denk ik. Maar vind het hartstikke fijn dat het blijkbaar weer goed met hem gaat!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:26

Ik ben blij dat ze weer eens gestart zijn, nu volhouden en in stijgende lijn verder gaan voor hun. *\o/* *\o/* *\o/*

hun geluk mag nu ook wel eens komen :j :j :j

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:28

*knijpt zichzelf*
Hmm, ik droom niet...
Nou ja, een wonder niet waar?
Ben benieuwd.. Zal mij niks verbazen als hij volgende week weer terug getrokken word :=

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:29

Als hij hem zo kan houden dan heeft Dujardin er een zware dobber aan!

Ik zie een fantastisch gaand paard, die ontspannen is en door het lijf beweegt. Geen totilas die met zo vreselijk veel druk gereden worden dat zn voorbenen hem zowat een bloedneus sloegen.

Heb nooit zo goed begrepen dat iedereen daar zoveel kippenvel van kreeg.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:32

Ziet er idd heel safe uit maar toch ook wel netjes :j , lekker relaxed

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:33

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:34

Lekker safe gereden. Ik ben benieuwd naar de volgende concours!

LisaxSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:37

dresjoepie schreef:
LisaxSilvano schreef:
Was heel gaaf hem eens te zien en mogen aaien! :D

Heb je hem geaaid ??? Ben jaloers :D Ik heb in Harskamp voor zijn box gestaan maar durfde niet te aaien hihi

Vind het goed gereden hoor op safe idd Maar ik zie een vrolijk paard wat netjes gereden wordt Wens ze alle succes in Hagen!!! Charlotte moet ook wel wat concurentie hebben

Ik heb hem zelfs een kusje gegeven :D :+ De groom van Totilas moest wel hard lachen toen ik het vroeg. Ik denk niet dat ze die vraag vaak heeft gekregen :D

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:40

LisaxSilvano schreef:
dresjoepie schreef:

Ik heb hem zelfs een kusje gegeven :D :+ De groom van Totilas moest wel hard lachen toen ik het vroeg. Ik denk niet dat ze die vraag vaak heeft gekregen :D

Hoe reageerde Matthias daar zelf dan op?

dat je totilas een kusje gaf :') :') :') :D :D

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:40

Zal matthias stiekem op bokt zitten en meelezen door iedereen te verassen met deze actie :')

Maar even serieus, ik vind het er goed uit zien.
Vooral als ik het filmpje terug kijk toen hij net bij matthias was bij, totaal gestrest paard. Toen was het echt totilas niet meer. Dit lijkt al veel meer op de "oude" Totilas. Tuurlijk zal hij nooit meer lopen als bij edward gal, maar zal toch mooi zijn als ze weer op dat niveau mee konden doen.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:41

LisaxSilvano schreef:

Was dat voor of na het rijden van de proef? Als het voor was, moet je misschien de nieuwe groom worden ;)

LisaxSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:41

LisaxSilvano schreef:
dresjoepie schreef:

Hoe reageerde Matthias daar zelf dan op?

dat je totilas een kusje gaf :') :') :') :D :D[/quote]

Volgens mij heeft hij dat niet eens gezien :+

LisaxSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:42

martine0503 schreef:
LisaxSilvano schreef:

Was dat voor of na het rijden van de proef? Als het voor was, moet je misschien de nieuwe groom worden ;)

Haha nee het was erna!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:44

essie_blue schreef:
Overigens ben ik het er wel mee eens dat het gevoel wat ik bij de eerdere combinatie kreeg nu weg is, de combinatie van nu geeft mij niet meer dat goede gevoel, de rillingen en het kippenvel. Maar ach zoiets is ook persoonlijk denk ik. Maar vind het hartstikke fijn dat het blijkbaar weer goed met hem gaat!

Dat heb ik dus ook.
Die combi maakte echt wat los...dat heb ik nu niet meer.

Ovrigens een hele mooie foto hier een paar berichten boven ...alleen die kapstok tenen mogen toch niet meer kunnen op dat nivo :P
Paard ziet er toppie uit.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:46

Cowgirl schreef:
essie_blue schreef:

Dat heb ik dus ook.
Die combi maakte echt wat los...dat heb ik nu niet meer.

Ovrigens een hele mooie foto hier een paar berichten boven ...alleen die kapstok tenen mogen toch niet meer kunnen op dat nivo :P
Paard ziet er toppie uit.

geloof dat er wel meerdere ruiters die op dat niveau kapstoktenen hebben hoor :o