Menselijke uitspraken dus,
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VivaByoux schreef:Ze zegt het nog heel erg politiek correct hoor. En misschien vind ze het schilderij wel mooi, dat word niet bekend noch ontkend. Ze zegt alleen de man niet te herkennen en dat blauw een rare kleur is voor een pony. Ik herken haar vader er ook niet in en blauw is ook vreemd voor een pony![]()

M_D_H schreef:VivaByoux schreef:Ze zegt het nog heel erg politiek correct hoor. En misschien vind ze het schilderij wel mooi, dat word niet bekend noch ontkend. Ze zegt alleen de man niet te herkennen en dat blauw een rare kleur is voor een pony. Ik herken haar vader er ook niet in en blauw is ook vreemd voor een pony![]()
Weet je zeker dat blauw een rare kleur is voor een pony?
Mijn neef en nicht waren er vroeger heilig van overtuigd dat blauw een kleur van een paard was...
Zij wilde ook later een blauw paard
![]()
Tazzey schreef:Het schilderij is niet mooi of lelijk, je kunt het wel mooi of lelijk vinden. Dat is gebonden aan smaak. Ik vind haar bijzonder ondankbaar. Dat ze het niet mooi vind kan gebeuren maar heb dan tenminste wel het fatsoen om er dankbaar om te zijn. Iemand heeft daar wel een hoop tijd energie in gestoken voor je.
En om het nu op ouderdom te gooien vind ik een slap excuus. Ik heb het nooit een bijster vriendelijk mens gevonden.
stalQuoVadis schreef:De koningin mag tenslotte niet; " Een gegeven paard in de bek kijken". Toch??
Is lekker ondankbaar, koningin of niet, beetje respect naar anderen toe is wel netjes. Ook al vind je het een lelijk schilderij.
_Caro_ schreef:I
En verder wil men in de pers natuurlijk de queen als seniel doen uitslaan omdat men eindelijk eens die troonsafstand wil, dus trekken ze een beetje commentaar van haar uit de context en wordt ze als "verward" afgebeeld.
Sammie schreef:_Caro_ schreef:I
En verder wil men in de pers natuurlijk de queen als seniel doen uitslaan omdat men eindelijk eens die troonsafstand wil, dus trekken ze een beetje commentaar van haar uit de context en wordt ze als "verward" afgebeeld.
Hoe kom je hier nou weer bij? Het is algemeen bekend dat in UK de koning blijft zitten tot z'n dood. De koning is dood. Lang leve de koning.
stalQuoVadis schreef:De koningin mag tenslotte niet; " Een gegeven paard in de bek kijken". Toch??
Is lekker ondankbaar, koningin of niet, beetje respect naar anderen toe is wel netjes. Ook al vind je het een lelijk schilderij.
. Beetje tactisch zeggen dat het niet jouw ding is kan prima. Als je een cadeau geeft mag je je ook wel een beetje verdiepen in wat iemand mooi of leuk vind. Ik geef mijn deathmetal lievende vrienden ook geen frans bouwer CD, dat is ook gewoon onbeleefd. liedje89 schreef:Ik vind dat zo'n onzin als ik jou een zak stront geef ben je daar ook niet blij mee (tenzij je een moestuin hebt misschien). Maar als je doet alsof je er wel blij mee bent krijg je nog 5 zakken stront, want je was zo blij met die zak stront laatst. Beetje tactisch zeggen dat het niet jouw ding is kan prima. Als je een cadeau geeft mag je je ook wel een beetje verdiepen in wat iemand mooi of leuk vind. Ik geef mijn deathmetal lievende vrienden ook geen frans bouwer CD, dat is ook gewoon onbeleefd.
Bovendien gaat het inderdaad op het filmpje veel gemoedelijker dan het artikel doet vermoeden.