vilheide schreef:Inmiddels onderstaande reactie terug gekregen van onopgeloste zaken.
Dag Jolanda,
Bedankt voor je melding en tip. Ik begrijp je gedachtengang en ook wij hebben nagedacht hoe we dit onderwerp en deze verschrikkelijke mishandelingen kunnen tackelen, maar tot onze spijt is het een lastig om bewijzen te vergaren.
Juist omdat het overal gebeurd is het een speld in een hooiberg en ik heb nog niet het idee dat deze filmpjes via internet worden verspreid. Voor nu houdt het voor ons dus even op, maar als je meer interessante info heb dan houd ik me natuurlijk aanbevolen.
Hoop dat je begrip hebt voor ons standpunt. Wij zetten liever in op verhalen waar we het gevoel van hebben dat we iets kunnen bijdragen en daadwerkelijk bewijs kunnen vergaren.
Met vriendelijke groet,
Joost
redactie Onopgeloste Zaken
Wat ik al dacht,ze doen alleen zaken waarvan ze weten dat ze dit winnen en oplossen!
Geen bewijzen? het gaat er toch om dat er zoveel mogelijk info naar buiten komt? dat mensen gaan opletten als ze langs een weiland komen.Ze hoeven deze zaak toch niet persé op te lossen,het gaat om hulp.
Ook Stegeman zal dit niet doen,het gaat ze puur om het oplossen,want dan zijn ze de held.
Jammer hoor,het enige wat ze hoeven te doen is aandacht vragen voor deze zaak,meer niet.