Man breekt been tijdens poging tot seks met paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 17:20

Deden dat er maar meer paarden bij zulke zieke misbaksels.

Dan waren er geen paardenbeulen meer.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 17:32

KoudbloedKim schreef:
Het probleem is alleen dat een aantal van deze psychisch zieke mensen er ook anderen in betrekt die daar helemaal niet in betrokken willen worden.

Je hoort gewoon met je poten van kinderen en dieren af te blijven.

Dat is weer wat anders. Zodra je er anderen in betrekt ben je wel strafbaar. Maar gewoon in de schuur Bertha92 een smeerbeurt geven, of een pot pindakaas op erotische wijze van je zaakje af laten eten door Fikkie in je eigen woonkamer... Och

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 17:37

Jolandaa_ schreef:
iets met karma...

Ik dacht dus exact hetzelfde, ik wilde net reageren: Karma! *\o/*

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 17:47

zal de eigenaar van het paard hier nu geen narigheid mee krijgen. Haar paard veroorzaakt letsel?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 17:47

Vjestagirl schreef:
UhNee schreef:
Een piemel in een paard steken om voor jezelf genot te krijgen is ook wel wat anders dan een dierenarts die het beste met het paard voorheeft. Gaat meer om de achterliggende gedachte denk ik.

Maar daar heeft het dier geen last van. Een dier voelt die intentie niet, die voelt alleen een arm dan wel een piemel in haar achterste.

Ik zou nooit willen dat iemand seks heeft met mijn dier (hooguit n knappe hengst) omdat ik dat zelf een heel naar idee vind. Maar voor mijn merrie maakt het natuurlijk geen klap uit.

Dit bedoel ik dus.

Geryon

Re: Man breekt been tijdens poging tot seks met paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:13

Toch wel apart. Dit is oke, maar als een meisje geen toestemming geeft maar ook niet aangeeft het niet te willen en daarna zegt verkracht te zijn, dan is de man wel de boeman. 'Want hij moet zoiets niet doen zonder toestemming te krijgen'

Ook vind ik het niet bepaald kloppen dat sommige mensen zó objectief hierover kunnen nadenken..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:16

Geryon schreef:
Toch wel apart. Dit is oke, maar als een meisje geen toestemming geeft maar ook niet aangeeft het niet te willen en daarna zegt verkracht te zijn, dan is de man wel de boeman. 'Want hij moet zoiets niet doen zonder toestemming te krijgen'

Ook vind ik het niet bepaald kloppen dat sommige mensen zó objectief hierover kunnen nadenken..

"Wie zwijgt stemt toe" is vaak nog het gebruikte motto in dit soort dingen. Deze video vind ik een mooi voorbeeld van hoe consent zou moeten werken.

Ik denk dat het kunnen verrationaliseren van deze dingen iets is wat juist veel meer zou moeten gebeuren. Veel meer dan het roepen dat zo iemand gecastreerd moet worden of dood moet.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:33

Leuk filmpje.

Wie zwijgt, stemt helemaal niet toe. Mogen we mensen misbruiken die zwijgen? Nee. Waarom dieren dan wel?

Iedereen weet dat veel soorten dieren heel meewerkend zijn, en veel toelaten. Vrouwen hebben ook genoeg plek voor een leuter in hun lichaam. Je kunt niet zeggen dat ze er daarom geen last van hebben. Van hoeveel dingen heeft een dier wel niet last, ookal is het lichamelijk niet pijnlijk oid?

Ik vind dat seks met dieren niet iets normaals moet worden, want dieren kunnen niet instemmen. Dus ik hoop ook niet dat veel mensen hier objectief naartoe gaan kijken. Aan de andere kant, bestaat er ook niet zoiets als objectief, als we het over levende wezens hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:39

Ik hoop inderdaad ook dat seks met dieren niet iets normaals en geaccepteerds gaat worden. :x

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:54

Volgens mij is er wel degelijk aan te tonen dat dieren hier leed aan kunnen ondervinden.

Ik vind het walgelijk.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:56

KoudbloedKim schreef:
Ik hoop inderdaad ook dat seks met dieren niet iets normaals en geaccepteerds gaat worden. :x

Ik hoop nog steeds dat bont dragen niet normaal geaccepteerd gaat worden. Maar ik denk dat meer mensen dát, en seks met dieren, normaal vinden dan jij en ik leuk vinden.

alice0cullen schreef:
Volgens mij is er wel degelijk aan te tonen dat dieren hier leed aan kunnen ondervinden.

Ik vind het walgelijk.

Hoe zouden dieren hier leed aan ondervinden?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:07

KoudbloedKim schreef:

Dat is het toch al lang, er zijn mensen die de hele dagen mannelijke dieren tot een hoogtepunt brengen en daar geld voor betaald krijgen, dat is toch ook een seksuele handeling. En inderdaad wat de DA allemaal in het achtereind van je beest steekt is ook geen pretje en laten we wel wezen de meeste paarden en koeien worden echt niet opgevoeld omdat ze daar zoveel gezonder van worden maar omdat baaslief graag wil dat ze een jong uitpoepen wat ie voor grof geld kan verkopen of wat ze op een andere manier puur voor hun eigen lol willen hebben. Zolang je beweegredenen maar puur financieel zijn is het heel normaal om seksuele handelingen uit te voeren op een dier :j

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:08

Hij kan mij niet genoeg breken... Triest weer

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:12

Ieder zn ding natuurlijk _O- _O- _O-

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:13

Ik mag toch van harte hopen dat die mensen daarbij zelf geen lustgevoelens hebben, liedje89 :?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:14

Shirley schreef:
Ik mag toch van harte hopen dat die mensen daarbij zelf geen lustgevoelens hebben, liedje89 :?

Dat maakt alleen voor de eigenaar wat uit, het dier zal het waarschijnlijk aan de derrière oxideren, zolang die hand maar uit dat achterste verdwijnt!

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:19

Wij hebben gister nog een sint bernard weggehaald bij iemand die haar gebruikte als seks hond arme dier heeft 3 jaar in een bench gezeten en is 3 jaar misbruikt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:20

Vjestagirl schreef:
Shirley schreef:

Dat maakt alleen voor de eigenaar wat uit, het dier zal het waarschijnlijk aan de derrière oxideren, zolang die hand maar uit dat achterste verdwijnt!

Nou dan!

Of wil je zeggen dat een lul mag omdat de dierenarts zijn hand ook mag, ookal is het niet fijn voor het dier?

Vjestagirl

zanakuzies schreef:
Wij hebben gister nog een sint bernard weggehaald bij iemand die haar gebruikte als seks hond arme dier heeft 3 jaar in een bench gezeten en is 3 jaar misbruikt

Als dat dier alleen maar in een bench zit dan snap ik dat jullie hem weghalen. Maar was dat ook gebeurd als deze hond dagelijks uren buiten had gewandeld en verder een super huisje had gehad?

CharIsabella

paard had iets meer in het midden en hoger mogen richten van mij +:)+

had het er laatst nog over dat er zulke rare mensen op de wereld zijn bak dan een warme appeltaart ofzoo en doe het daarmee of koop speelgoed ....

hoop wel dat dit inderdaad niet normaal goedgekeurd word door mensen :x :x

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:21

Geryon schreef:
Vjestagirl schreef:

Nou dan!

Of wil je zeggen dat een lul mag omdat de dierenarts zijn hand ook mag, ookal is het niet fijn voor het dier?

Bij mijn dier niet, dat is het gevoel wat ik aan mijn dier hang. Maar als iemand anders daar geen problemen mee heeft zie ik niet in waarom dat niet zou mogen. Mits het dier er niet onder lijdt uiteraard.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:27

Shirley schreef:

Mijn paard heeft nu opzich wel een goede inschatting van iemands humeur enzo maar ik denk toch echt dat op het moment dat je hem iets onprettigs aandoet hem het niet zo heel erg boeit met welke intentie je dat doet. Toen ik laatst bijvoorbeeld zijn hoofd wilden insmeren met een smerig goedje tegen insecten deed ik dat echt met de beste intenties maar ging meneer er toch gauw vandoor ^) .
Bovendien vind ik lust niet inherent slechter als hebzucht :$

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:29

Is 'niet fijn vinden' niet erg genoeg? Of bedoel je dat met lijden? Dat een paard een gat heeft waar een lul prima in past, betekent niet dat ze het daadwerkelijk niet erg vindt als die erin gaag. Bij hoeveel paarden mag je bijvoorbeeld niet aan de schacht komen of het schoonmaken? Terwijl dat objectief gezien gewoon zou moeten kunnen.

Je bedoelt toch hopelijk niet dat je een dier mag misbruiken, ookal vindt dat dier het niet fijn?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:39

Geryon schreef:
Is 'niet fijn vinden' niet erg genoeg? Of bedoel je dat met lijden? Dat een paard een gat heeft waar een lul prima in past, betekent niet dat ze het daadwerkelijk niet erg vindt als die erin gaag. Bij hoeveel paarden mag je bijvoorbeeld niet aan de schacht komen of het schoonmaken? Terwijl dat objectief gezien gewoon zou moeten kunnen.

Je bedoelt toch hopelijk niet dat je een dier mag misbruiken, ookal vindt dat dier het niet fijn?

Volgens mij staat er duidelijk "mits het dier er niet onder lijdt". :)

Niet fijn vinden vind ik iffy. We doen zát dingen die dieren niet 'fijn' vinden omdat we er zelf op een of andere manier beter van worden of lol aan beleven. Maar for the sake of argument: zolang een dier niet aangeeft iets onprettig te vinden (zolang ze dus gewoon rustig staan en niet je benen breken) zou het wat mij betreft niet verboden hoeven zijn.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 22:41

Oei...dat is een gevaarlijke uitspraak!