Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KoudbloedKim schreef:Het probleem is alleen dat een aantal van deze psychisch zieke mensen er ook anderen in betrekt die daar helemaal niet in betrokken willen worden.
Je hoort gewoon met je poten van kinderen en dieren af te blijven.
Vjestagirl schreef:UhNee schreef:Een piemel in een paard steken om voor jezelf genot te krijgen is ook wel wat anders dan een dierenarts die het beste met het paard voorheeft. Gaat meer om de achterliggende gedachte denk ik.
Maar daar heeft het dier geen last van. Een dier voelt die intentie niet, die voelt alleen een arm dan wel een piemel in haar achterste.
Ik zou nooit willen dat iemand seks heeft met mijn dier (hooguit n knappe hengst) omdat ik dat zelf een heel naar idee vind. Maar voor mijn merrie maakt het natuurlijk geen klap uit.
Geryon schreef:Toch wel apart. Dit is oke, maar als een meisje geen toestemming geeft maar ook niet aangeeft het niet te willen en daarna zegt verkracht te zijn, dan is de man wel de boeman. 'Want hij moet zoiets niet doen zonder toestemming te krijgen'
Ook vind ik het niet bepaald kloppen dat sommige mensen zó objectief hierover kunnen nadenken..
KoudbloedKim schreef:Ik hoop inderdaad ook dat seks met dieren niet iets normaals en geaccepteerds gaat worden.
alice0cullen schreef:Volgens mij is er wel degelijk aan te tonen dat dieren hier leed aan kunnen ondervinden.
Ik vind het walgelijk.
KoudbloedKim schreef:Ik hoop inderdaad ook dat seks met dieren niet iets normaals en geaccepteerds gaat worden.
Vjestagirl schreef:Shirley schreef:Ik mag toch van harte hopen dat die mensen daarbij zelf geen lustgevoelens hebben, liedje89
Dat maakt alleen voor de eigenaar wat uit, het dier zal het waarschijnlijk aan de derrière oxideren, zolang die hand maar uit dat achterste verdwijnt!
zanakuzies schreef:Wij hebben gister nog een sint bernard weggehaald bij iemand die haar gebruikte als seks hond arme dier heeft 3 jaar in een bench gezeten en is 3 jaar misbruikt
Geryon schreef:Vjestagirl schreef:Dat maakt alleen voor de eigenaar wat uit, het dier zal het waarschijnlijk aan de derrière oxideren, zolang die hand maar uit dat achterste verdwijnt!
Nou dan!
Of wil je zeggen dat een lul mag omdat de dierenarts zijn hand ook mag, ookal is het niet fijn voor het dier?
Shirley schreef:Ik mag toch van harte hopen dat die mensen daarbij zelf geen lustgevoelens hebben, liedje89
.
Geryon schreef:Is 'niet fijn vinden' niet erg genoeg? Of bedoel je dat met lijden? Dat een paard een gat heeft waar een lul prima in past, betekent niet dat ze het daadwerkelijk niet erg vindt als die erin gaag. Bij hoeveel paarden mag je bijvoorbeeld niet aan de schacht komen of het schoonmaken? Terwijl dat objectief gezien gewoon zou moeten kunnen.
Je bedoelt toch hopelijk niet dat je een dier mag misbruiken, ookal vindt dat dier het niet fijn?