Echt.... Oh my, wat vreselijk. Opsluiten voor de rest van haar leven, beloofd niks voor de toekomst dit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bakkabouter schreef:Het kromme is... Je mag mensen niet veroordelen op basis van dingen die ze (nog?) niet gedaan hebben. Levenslang vastzetten kan dus niet, in het beste geval een paar maanden + een bepaalde tijd psychiatrische begeleiding.
Rivendell schreef:En dan had ze al een jaar jeugd detentie gehad. Dat heeft dus niet geholpen.
Levenslang opsluiten en de sleutel weg gooien.
Cowgirl schreef:Ik heb wel eens een docu gezien over psychopaten die ze in de mri hebben gelegd. Deze mensen hebben daadwerkelijk een hersenafwijking.
Dit meisje ook, word naar mijn idee ook nooit meer beter.
Aan een kant ook wel triest dat je zoiets hebt en je maar beter je hele leven opgesloten kan blijven voor je nog meer vreselijke dingen gaat doen.
spatter schreef:Hopelijk krijgt ze TBS en dwangverpleging en kunnen ze haar zo binnen houden.
Wat ontzettend triest voor de eigenaar van de pony
Rivendell schreef:En dan had ze al een jaar jeugd detentie gehad. Dat heeft dus niet geholpen.
Levenslang opsluiten en de sleutel weg gooien.
Ess_Ramona schreef:Cowgirl schreef:Ik heb wel eens een docu gezien over psychopaten die ze in de mri hebben gelegd. Deze mensen hebben daadwerkelijk een hersenafwijking.
Dit meisje ook, word naar mijn idee ook nooit meer beter.
Aan een kant ook wel triest dat je zoiets hebt en je maar beter je hele leven opgesloten kan blijven voor je nog meer vreselijke dingen gaat doen.
Klopt, die mensen missen serieus een deel. Namelijk medelijden/leven, sympathie en ze kunnen niet inzien wat voorn gevolgen dit heeft.
Heb het op school gehad, echt bizar..
Ess_Ramona schreef:spatter schreef:Hopelijk krijgt ze TBS en dwangverpleging en kunnen ze haar zo binnen houden.
Wat ontzettend triest voor de eigenaar van de pony
Het probleem met dit soort mensen is, het helpt niks.
Het stukje om medeleven te krijgen met de mens of met hun daad krijgen ze niet, want dat hebben ze simpelweg niet..