Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:ikke schreef:Ik vind het eigenlijk best triest dat dit als "bijzonder" wordt beschouwd. Het zegt namelijk iets over het opleidingsniveau van je paard...........
En nee, het is niet pretentieus, het is het vaststellen van het feit. Been there, done that, got the T-shirt. Die Boeing heeft ie over z'n bol gehad en luchtballonnen zijn ook niet de moeite waard om voor op de loop te gaan als die in je weiland landen.
OP de loop gaan is 1 ding, daar zal ik geen last van hebben, maar mijn paard blijft echt niet nageeflijk totaal op mij geconcentreerd doorlopen, die wil kijken en er mee bemoeien. Daar heb ik dus nog wat te doen.
beatje schreef:Ik zal het filmpje eens aan mijn paard laten zien.Die vond het vanmorgen toch weer nodig om met haar bejaarde kont er vandoor te gaan voor een heel gevaarlijke Fazant.
Ik vind het toch knap hoor zo'n onverstoorbaar paard.
MissYvette4u schreef:Wauw gaaf hoorhier kunnen veel ruiters een voorbeeld aan nemen
![]()
Jeetje dat zeil joh, ik zou daar zelf van op mijn heupen krijgen!
Met een kettingzaag rennen vind ik over the tophoe vaak kom je dat tegen in het dagelijkse leven?
Volgens mij gaan er al veel paarden aan de kletter als er alleen al iemand met een kettingzaag staat. Zal wel voor de show zijn. Doe dan maar liever zonder rennen de volgende keer mij veel te gevaarlijk, met name voor de renner
MissYvette4u schreef:Wauw gaaf hoorhier kunnen veel ruiters een voorbeeld aan nemen
![]()
Jeetje dat zeil joh, ik zou daar zelf van op mijn heupen krijgen!
Met een kettingzaag rennen vind ik over the tophoe vaak kom je dat tegen in het dagelijkse leven?
Volgens mij gaan er al veel paarden aan de kletter als er alleen al iemand met een kettingzaag staat. Zal wel voor de show zijn. Doe dan maar liever zonder rennen de volgende keer mij veel te gevaarlijk, met name voor de renner
ikke schreef:beatje schreef:Ik zal het filmpje eens aan mijn paard laten zien.Die vond het vanmorgen toch weer nodig om met haar bejaarde kont er vandoor te gaan voor een heel gevaarlijke Fazant.
Ik vind het toch knap hoor zo'n onverstoorbaar paard.
Ja, of was die fazant een goede aanleiding om een feestje te bouwen?
Dat doet die van mij standaard elke les. Dan heeft ie hard genoeg gewerkt (vind ie) en dan is elke aanleiding in de heg voldoende om daar EEN PUNT van te maken
ikke schreef:Moos99 schreef:Dus je paard is toch niet helemaal ongelofelijk perfect?
Jawel, hij heeft ook persoonlijkheid.
Sizzle schreef:Ofwel jij kan dat ook niet
Een rondje onverschrokken rijden is echt niet het moeilijkste, maar je paard zo gehoorzaam hebben dat hij compleet durchlässig blijft en gewoon keurig zijn piroutte doorspringt zonder proberen over zijn schouder te kijken is echt wel heel veel zeer consequente training waar de meeste mensen vast niet aan kunnen tippen.