Merrie genitaal verwond in Harmelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:10

Huh 't Zoetzand? In Beusichem? :P

MissChrys

Re: Merrie genitaal verwond in Harmelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:38

Dit is letterlijk naast mijn paard gebeurd, de buurboerderij waar ze ijslanders houden.
Deze staan voornamelijk buiten, maar de weides grenzen niet aan de weg.
Die idioot moest dus echt het erf op en het woonhuis langs om bij de paarden te kunnen.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:52

MissChrys schreef:
Dit is letterlijk naast mijn paard gebeurd, de buurboerderij waar ze ijslanders houden.
Die idioot moest dus echt het erf op en het woonhuis langs om bij de paarden te kunnen.

Dat dacht ik eerst ook, maar er zit nog een pad naast de bak aan de andere kant en dan hoef je dus niet over het erf.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 20:21

Ik heb vandaag langs dezelfde weg als waar het slachtoffer in Harmelen staat een verdachte auto gezien met 3 verdachte mannen. Ook gedroeg de chauffeur zich verdacht hoe hij overal even ging stilstaan en erven op keek. Ik heb een foto gemaakt van de achterkant van de auto en heb alles doorgegeven aan de politie. Ik hoop van harte dat ze er iets mee doen en dat als dit de boosdoeners zijn, ze opgepakt worden!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 20:35

Agossie schreef:
Ik heb vandaag langs dezelfde weg als waar het slachtoffer in Harmelen staat een verdachte auto gezien met 3 verdachte mannen. Ook gedroeg de chauffeur zich verdacht hoe hij overal even ging stilstaan en erven op keek. Ik heb een foto gemaakt van de achterkant van de auto en heb alles doorgegeven aan de politie. Ik hoop van harte dat ze er iets mee doen en dat als dit de boosdoeners zijn, ze opgepakt worden!

Ik hoop oprecht dat dit ze waren. Komt er dan misschien eindelijk een eind aan? :wow:

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 20:39

Guy's, hij komt ook gewoon in stal. :x Paardenbeul is twee keer bij een kennis van mij geweest. één keer bij de paarden op land en één keer letterlijk in stal. :x Beide keren heeft iets hem afgeschrikt, gelukkig.

Het komt voor mij nu ook wel weer dichtbij. Nog even en ik ga weer posten in een caravan. Na de eerste keer bij mijn kennis ook gedaan. Elk uur een wekker en naar buiten kijken. Doodeng :x En vermoeiend.

Hoop inderdaad dat je de juiste te pakken hebt Agossie. Dat ze met meerdere zijn kan misschien ook verklaren hoe hij zo snel weg kan komen.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 20:46

Agossie schreef:

dat is wel fijn nieuws om te horen, hopelijk krijgt de politie ze te pakken

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 21:49

Ik kreeg gister via de eigenaresse van de manege te horen (nadat we al wisten dat er helaas een merrie op dezelfde weg toegetakeld was), dat er iemand dinsdagavond tussen 7-8 een wit bestelbusje heeft gezien met een pools of duits kenteken. Helaas vertelde deze vrouw het pas na de les (na 9 uur), zodat we geen actie konden ondernemen.

Ook iets om (nog steeds) in je achterhoofd te houden.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 21:50

Doorgeven aan de politie. Hoe meer informatie ze hebben, hoe beter.

MissChrys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 09:14

flappie28 schreef:
MissChrys schreef:

Dat dacht ik eerst ook, maar er zit nog een pad naast de bak aan de andere kant en dan hoef je dus niet over het erf.

Dat is geen pad, maar een weide.
Als hij daar doorheen is gegaan, dan is hij zeker niet bang.
Het paard dat daar staat heeft een schofthoogte van 1.80 en staat graag met zijn kolosale lichaam voor je (erg jong beest wat zeer nieuwsgierig is).
Laatst bijgewerkt door MissChrys op 05-06-15 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 09:16

Die stal heeft toch 2 ingangen/opritten? Of is dat een andere pensionstal? Die hebben een bak voorin liggen bij de weg 20x 60 en nog eentje verder naar achteren 20 x 40.

MissChrys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 09:18

Samy schreef:
Ik kreeg gister via de eigenaresse van de manege te horen (nadat we al wisten dat er helaas een merrie op dezelfde weg toegetakeld was), dat er iemand dinsdagavond tussen 7-8 een wit bestelbusje heeft gezien met een pools of duits kenteken. Helaas vertelde deze vrouw het pas na de les (na 9 uur), zodat we geen actie konden ondernemen.

Ook iets om (nog steeds) in je achterhoofd te houden.

Zegt niet erg veel.
De koeienboer die ernaast woont (en waar mijn paard staat), huurt regelmatig Polen in voor klusjes op het erf / stal enz.
Kan dus ook zijn dat ze net klaar waren met werken.
Daarbij staat er regelmatig een Pools busje in de berm aan het begin van de weg, omdat ze aan het vissen zijn.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 09:25

Suzanne F. schreef:
Die stal heeft toch 2 ingangen/opritten? Of is dat een andere pensionstal? Die hebben een bak voorin liggen bij de weg 20x 60 en nog eentje verder naar achteren 20 x 40.

Dat is een andere stal een stukje verder vanaf de kant van de Meern.

Overigens denk ik ook niet dat deze persoon bang is voor paarden gezien de dingen die hij/zij er bij doet, tenslotte loop je dan ook een groot risico om zelf gewond te raken of iets dergelijks

leoenpat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 09:46

Ik denk niet dat het een kwestie is van ''dichterbij komen'' is het patroon van de mishandelingen is daar veel te grillig voor en komt eigenlijk door het hele land voor. Dichterbij kan daarom morgen ver weg zijn en omgekeerd.
De vraag komt wel op of hij dit zonder sedatie voor elkaar kan krijgen, dus mogelijk is het toch iemand met een medische achtergrond. Ben trouwens benieuwd of ze net als bv met serie verkrachters ook hier een soort dader profiel hebben gemaakt.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:50

Idd. leoenpat,het komt voor íedereen in Nederland dichtbij.Zo zit hij in Groningen en vervolgens de dag erop in Zuid-Holland.Er is geen peil op te trekken.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:00

En België ook, het moeten er haast wel meer zijn eigenlijk

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:17

Ik denk ook dat in België een andere beul bezig is,net als in Duitsland.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:01

rapido schreef:
Ik vind het zo bizar dat namelijk in Duitsland en Belgie ook wel precies dezelfde vorm van mishandeling voorkomt. Ik zie op een Duitse FB pagina ook verschillende keren foto's van merries voorbij komen met verminkingen aan de vulva.
Dat kan toch niet 1 dader zijn denk ik dan.
Ik blijf zelf het idee te hebben er een bepaalde groep achter zit die dit misschien zelfs op video vast leggen en het op één of andere site op internet plaatsen waar perverse idioten hun heil zoeken. Evenals die pony pletters toen.

Dat zou héél goed kunnen, en ook verklaren waarom het verspreid door het hele land en daarbuiten gebeurt... daarbij zouden zulke lieden via de site elkaar ook tips kunnen geven hoe je een paard benaderen kunt...

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:21

Oh, daar zou ik ook niet van op staan te kijken.

fre1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:12

Ik vraag me alleen af:
Als hij de paarden verdoofd is dat dan niet in het bloed terug te vinden. En zijn die verdovende middelen zo te verkrijgen of geregistreerd. Moet toch ergens opvallen als iemand veel verdovende middelen koopt die niet voor zichzelf zijn. Ik weet niet hoe vaak jullie je paard plat spuiten maar bij mij gebeurd dat niet zo vaak. Laat staan dat ik een hoeveelheid koop waarmee je er 80 plat kan spuiten.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:47

Hij kan zelf miss. Dierenarts zijn geweest en nog spul hebben staan?
Al denk ik zelf dat hij ze niet verdoofd.