Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissChrys schreef:Dit is letterlijk naast mijn paard gebeurd, de buurboerderij waar ze ijslanders houden.
Deze staan voornamelijk buiten, maar de weides grenzen niet aan de weg.
Die idioot moest dus echt het erf op en het woonhuis langs om bij de paarden te kunnen.
Agossie schreef:Ik heb vandaag langs dezelfde weg als waar het slachtoffer in Harmelen staat een verdachte auto gezien met 3 verdachte mannen. Ook gedroeg de chauffeur zich verdacht hoe hij overal even ging stilstaan en erven op keek. Ik heb een foto gemaakt van de achterkant van de auto en heb alles doorgegeven aan de politie. Ik hoop van harte dat ze er iets mee doen en dat als dit de boosdoeners zijn, ze opgepakt worden!
Paardenbeul is twee keer bij een kennis van mij geweest. één keer bij de paarden op land en één keer letterlijk in stal.
Beide keren heeft iets hem afgeschrikt, gelukkig.
En vermoeiend.Agossie schreef:Ik heb vandaag langs dezelfde weg als waar het slachtoffer in Harmelen staat een verdachte auto gezien met 3 verdachte mannen. Ook gedroeg de chauffeur zich verdacht hoe hij overal even ging stilstaan en erven op keek. Ik heb een foto gemaakt van de achterkant van de auto en heb alles doorgegeven aan de politie. Ik hoop van harte dat ze er iets mee doen en dat als dit de boosdoeners zijn, ze opgepakt worden!
flappie28 schreef:MissChrys schreef:Dit is letterlijk naast mijn paard gebeurd, de buurboerderij waar ze ijslanders houden.
Deze staan voornamelijk buiten, maar de weides grenzen niet aan de weg.
Die idioot moest dus echt het erf op en het woonhuis langs om bij de paarden te kunnen.
Dat dacht ik eerst ook, maar er zit nog een pad naast de bak aan de andere kant en dan hoef je dus niet over het erf.
Samy schreef:Ik kreeg gister via de eigenaresse van de manege te horen (nadat we al wisten dat er helaas een merrie op dezelfde weg toegetakeld was), dat er iemand dinsdagavond tussen 7-8 een wit bestelbusje heeft gezien met een pools of duits kenteken. Helaas vertelde deze vrouw het pas na de les (na 9 uur), zodat we geen actie konden ondernemen.
Ook iets om (nog steeds) in je achterhoofd te houden.
Suzanne F. schreef:Die stal heeft toch 2 ingangen/opritten? Of is dat een andere pensionstal? Die hebben een bak voorin liggen bij de weg 20x 60 en nog eentje verder naar achteren 20 x 40.
rapido schreef:Ik vind het zo bizar dat namelijk in Duitsland en Belgie ook wel precies dezelfde vorm van mishandeling voorkomt. Ik zie op een Duitse FB pagina ook verschillende keren foto's van merries voorbij komen met verminkingen aan de vulva.
Dat kan toch niet 1 dader zijn denk ik dan.
Ik blijf zelf het idee te hebben er een bepaalde groep achter zit die dit misschien zelfs op video vast leggen en het op één of andere site op internet plaatsen waar perverse idioten hun heil zoeken. Evenals die pony pletters toen.