Matthias Rath laat Totilas thuis tijdens Wiesbaden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:05

Quootje uit het eerdere topic hierover.
Citaat:
[....]ze eind mei de strijd weer aan gaan.

Bij welke wedstrijd we hem weer kunnen zien wordt niet prijsgegeven, maar grote wedstrijden die rond dat tijdstip plaatsvinden zijn onder andere München (14 - 17 mei) en Wiesbaden (22 - 25 mei).

"De Europese kampioenschappen in Aken zijn natuurlijk het doel voor dit jaar", aldus Rath. Om naar dit doel te kunnen toewerken, zal de combinatie aan minimaal twee verplichte wedstrijden mee moeten doen. Dit zijn de wedstrijden in Balve in juni en de nationale wedstrijd in Hagen in juli.

"eind mei", dan blijft er niet veel meer over. Aken (CHIO, niet het EK), is volgende week, maar daar staat hij niet op de starterslijst (sowieso een bijzonder matige startlijst voor de dressuur dit jaar. De starterslijst voor het springen daarentegen is er eentje om U tegen te zeggen). Zal hem dus wel niet worden.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet ergens eerst een 'oefen'wedstrijd gaan rijden voor ze aan de start (hopen te) komen in Balve. Ben benieuwd...

Leffroi

Re: Matthias Rath laat Totilas thuis tijdens Wiesbaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:07

Niemand weet wanneer hij weer in de ring zal verschijnen omdat 'hij dit niet genoemd heeft', maar waarom meldt hij zich dan af voor een wedstrijd? Dan moet je je er op zijn minst voor aangemeld hebben.. Of lees ik weer ergens overheen?

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:48

Wahahaha!! Wat een verassing.. zet dat arme dier aub met pensioen.. :n

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 15:01

Besteed he paard aan een ruiter die er wel mee kan rijden (nee hoeft niet EG te zijn, maar je weet eb ziet dat dit paard geniet van tijde in de ring.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 15:18

_Annemiek schreef:
Besteed he paard aan een ruiter die er wel mee kan rijden (nee hoeft niet EG te zijn, maar je weet eb ziet dat dit paard geniet van tijde in de ring.

Dit slaat dan weer nergens op. Voordat hij geblesseerd raakte heeft hij in Achen nog fantastisch gelopen met MAR. Die gozer kan echt wel rijden. Alleen met Totilas een hoop pech, mismanagement enz

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 15:39

Die knul kan zeker wel rijden, maar Gal is gewoon beter en heeft met Totilas gewoon een betere klik.
MAR zal nooit uit dit paard krijgen wat Gal eruit haalde.
Niet erg maar start het paard nou gewoon eens want niet geschoten is altijd mis.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:06

Hah!

*Zoekt woorden om iets zinnigs te zeggen*

...

Hah!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:08

Hoeveel tijd heeft dit paard nog nodig?

Waarom zou dit "arme dier" trouwens in godsnaam op pensioen moeten? Die vind een rondje de ring in volgens mij echt niet verkeerd hoor!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:44

_KiMbErLeY_ schreef:
_O-

[ [url=m/AOH5BX.jpg]Afbeelding[/url] ]

:')

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 19:05

Tieneke schreef:
Hah!

*Zoekt woorden om iets zinnigs te zeggen*

...

Hah!

Meer dan dit komt er bij mij ook niet uit.

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 20:07

Alles om deze hengst nog een beetje in het nieuws te houden he. Zou me niks verbazen als ze nooit van plan zijn geweest om te starten maar alleen zulk "nieuws'' brengen in de hoop dat er sperma van deze hengst wordt verkocht.

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 22:58

Hilarisch! _O-

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 07:05

vuurneon schreef:
Ik denk dat hij er goed aan doet om gewoon geen uitspraken te doen over zijn herintreden met totilas :') gewoon een keer het publiek verrassen ipv al die onnozele aankondigen...

Tja, hij heeft alleen niet gezegd in Wiesbaden te starten met Totilas. Staat in het vorige topic duidelijk dat hij niet gezegd heeft waar hij weer gaat starten (evenals in de bron van het vorige topic, de Bild).
En vervolgens wordt hij afgeschoten op dingen die anderen voor hem invullen.

In de "Wiesbadener Kurier" staat ook niet dat hij zich richt op het EK.
Dat staat in het vorige topic en daarvoor moet hij starten in Balve (juni) en Hagen (juli)

Kortom, het niveau van bokt's voorpaginanieuws ontstijgt de story en de privé niet..
0% nieuwswaarde, 100% achterklap.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 07:19

Zullen MAR en PS niet betaald worden door de grote wedstrijden om te zeggen dat ze zullen starten (meer kaart verkoop)? :+

Heel eerlijk, ik denk dat het beter is als ze niet meer zeggen we starten wel/niet ergens. Gewoon aanmelden of afmelden maar geen verklaringen meer eromheen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 07:24

O jee wat erg! Mijn wereld vergaat. Had het wel verwacht.

bliksem38

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 10:39

Vlgs mij is t de media en niet rath die dit in de wereld helpt. Hij zegt een maand geleden dat ze mogelijk eind mei weer in het openbaar verschijnen (ik lees niet meer en minder dan dat) en nergens staat dat hij zich heeft afgemeld.....staat ook nergens dat hij zich had aangemeld maar dat is geen leuk en spectaculair nieuwsbericht. Dus dan melden ze het op een manier waarop het lijkt alsof rath van alles roept.
triest. Laat ze gewoon hun gang Gaan het wordt hier weer een mooi verhaal.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:26

Joscaa schreef:

Waarom zou dit "arme dier" trouwens in godsnaam op pensioen moeten? Die vind een rondje de ring in volgens mij echt niet verkeerd hoor!

Omdat dit dier langzaam aan de dood in gewerkt word. Dit dier heeft echt geen leven zo. Ziet nou niemand dat?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:53

Sorry maar volgens mij merkt het "arme" paard er helemaal niets van. Dat beest heeft het daar prima naar mijn idee. Zolang zo'n paard eten, een borstel over de vacht en gras heeft is het al lang blij, die heeft geen idee van het feit dat hij wel of geen belangrijke wedstrijden moet lopen.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:59

bliksem38 schreef:
Vlgs mij is t de media en niet rath die dit in de wereld helpt. Hij zegt een maand geleden dat ze mogelijk eind mei weer in het openbaar verschijnen (ik lees niet meer en minder dan dat) en nergens staat dat hij zich heeft afgemeld.....staat ook nergens dat hij zich had aangemeld maar dat is geen leuk en spectaculair nieuwsbericht. Dus dan melden ze het op een manier waarop het lijkt alsof rath van alles roept.
triest. Laat ze gewoon hun gang Gaan het wordt hier weer een mooi verhaal.

kamsel schreef:
Tja, hij heeft alleen niet gezegd in Wiesbaden te starten met Totilas. Staat in het vorige topic duidelijk dat hij niet gezegd heeft waar hij weer gaat starten (evenals in de bron van het vorige topic, de Bild).
En vervolgens wordt hij afgeschoten op dingen die anderen voor hem invullen.

In de "Wiesbadener Kurier" staat ook niet dat hij zich richt op het EK.
Dat staat in het vorige topic en daarvoor moet hij starten in Balve (juni) en Hagen (juli)

_/-\o_
Laatst bijgewerkt door Laurie op 23-05-15 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 12:00

Tessa_93 schreef:
Joscaa schreef:

Omdat dit dier langzaam aan de dood in gewerkt word. Dit dier heeft echt geen leven zo. Ziet nou niemand dat?

Dat dier heeft waarschijnlijk een heerlijk leventje; lekker eten, fijn stalletje, beetje sporten. Helemaal prima.
Mensen maken zich druk om niks.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 12:07

Het gaat helemaal niet over het welzijn van het paard.
Het gaat om de nogal domme PR-acties van ruiter e/o eigenaren.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 12:12

Jannepauli schreef:
Het gaat om de nogal domme PR-acties van ruiter e/o eigenaren.

Ook dan maken mensen zich druk om niks.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 12:14

Tessa_93 schreef:
Joscaa schreef:

Want jij komt daar natuurlijk dagelijks op stal om even te kijken hoe het met "onze" Toot ( :') ) gaat. :roll:

Volgens mij heeft dat paard het prima hoor. Zolang hij zijn eten krijgt zal hij er echt niet om huilen dat die niet meer met Edward door de ring hobbelt. ;)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 15:31

Dit is een bericht met hetzelfde nieuws-gehalte als: "de zon is vandaag opgekomen."

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 15:56

Afbeelding