Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marinka1986 schreef:Babootje, Lonneke was vaak wel bij de wedstrijden aanwezig, zeker de belangrijke. Als er tenminste 7 verschillende ruiters op U2 hebben gereden, wie is er dan onoordeelkundig?
marinka1986 schreef:Als je bovendien ook nog tijdens de laatste wedstrijd (jan.2014) je eigen paard met bloedende flanken (haar eigen woorden) de wedstrijd instuurt en er dan na afloop ook nog een foto van maakt??
Electra63 schreef:Babootje,
Volgens de hoorzitting in maart heeft Lonneke de verwondingen op de flank voor het eerst waargenomen op 15 januari 2014, tijdens een wedstrijd heeft Danielle Mellink hem doorspoord. Mellink is hem gaan rijden op initiatief van Engel. Mellink was geen stalruiter van Bartels. De doorsporing is in ieder geval dan niet de schuld van M. Koot. Zij schijnt vanaf augustus 2013 U2 niet meer te hebben gereden. Daarom kan je ook niet met zekerheid stellen, dat Koot de schade aan de kaak heeft toegebracht.
Electra63 schreef:Als een tandarts geen schade waarneemt, mag je dat dan wel verwachten van een ruiter of pensionhouder (Tineke Bartels) ?
Jannepauli schreef:Tsja.. het is één van de vele mysteries... ik mag toch aannemen dat ls een TA schade constateert dat hij dat meldt bij stal/ruiter/eigenaar .. en dat die dan vervolgens aanpassingen doen ( bv niet rijden, genezen, whatever) of was dit nu zo'n TA die het 'niet gezien' heeft..?
xbetsiex schreef:sorry ik mag het niet zeggen maar , ik denk dat Lonneke dollar tekens ziet , niet voor haar baan maar voor haar paard (euro's) kom nou heb op haar profiel xray's gezien zogenaamd van haar paard zijn kaken , helaas stond er geen naam van paard en datum bij ( zijn nu verwijderd) vreemd he , elk paard waar een foto van gemaakt wordt staat dat erbij . en nog vreemder die foto's staan ook in het bboek van mevr. U.Thiel. wie wordt er nu bedonderd ?
marinka1986 schreef:Dit klopt echt niet. Ook zal je als eigenaar je paard gelijk terugtrekken als hij zo doorgespoord is, LE was er zelf bij, maar nee er wordt een foto van gemaakt!?
Het klopt allemaal van geen kant....
+ de meeste ruiters starten met stang en trens!
(gewoon trens en gewone rijjas)