Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seven schreef:Abercrombie schreef:Zal vast een fortuin kosten, ben ik een freak als ik mijn eigen overleden paard ook wel zo in de tuin had willen zien staan?? (dan het liefst wel in grazende positie op het gras)
Dat is iets waar ik ook nieuwsgierig naar ben de kosten
Vind ze prachtig geprepareerd een vak apart
ElCamino schreef:Hebben jullie by the way al op de site van de preperateurs gekeken ????
Staan gave voetlampen op, van paardenbenen voor 260 euro..... persoonlijk vind ik het wel mooi.
(nou heb ik ook een paardenschedel op het dressoir staan en een hoefbeen in de kast)
Brilletje schreef:Tuurlijk verhult een velletje niet de binnenkant, maar dit zijn wel zeer mooie paarden en allemaal uit de achterhoek, ik vind het wel erg toevallig!

Ragdollcat schreef:Brilletje schreef:Tuurlijk verhult een velletje niet de binnenkant, maar dit zijn wel zeer mooie paarden en allemaal uit de achterhoek, ik vind het wel erg toevallig!
Mee eens en ook nog eens allemaal van het ras Andalusier en fries en ja hoor op zelfde moment aangewezen voor de slacht.........
Nee, ik geloof er niks van.
Meestal heb je niet van allemaal zelfde ras op hetzelde moment nog levende dieren wat geslacht moet worden............
Bah, om rillingen van te krijgen............
Ragdollcat schreef:Brilletje schreef:Tuurlijk verhult een velletje niet de binnenkant, maar dit zijn wel zeer mooie paarden en allemaal uit de achterhoek, ik vind het wel erg toevallig!
Mee eens en ook nog eens allemaal van het ras Andalusier en fries en ja hoor op zelfde moment aangewezen voor de slacht.........
Adamootje schreef:ElCamino schreef:Hebben jullie by the way al op de site van de preperateurs gekeken ????
Staan gave voetlampen op, van paardenbenen voor 260 euro..... persoonlijk vind ik het wel mooi.
(nou heb ik ook een paardenschedel op het dressoir staan en een hoefbeen in de kast)
Haha! Ik ben ook zo'n verknipte ziel die dat soort dingen helemaal geweldig vind.![]()
Ik vind ze prachtig!
Ragdollcat schreef:Pffffffffff je snapt t niet! Mij boeit t totaal niet wat voor ras of wat dan ook, ben niet tegen het slachten.
Het is me te toevallig, dat het van hetzelfde ras is en ook nog eens van het ras Andalusier, die toevallig allemaal wat mankeren en dus geslacht moeten worden........Andalusier die geslacht moeten gaan worden dat komt niet voor in NL, zeker niet tegelijk. Ze zijn volgens mij gewoon op ras uitgezocht om opgezet te gaan worden en is gedood zodat men er mooie opgezette paarden van kunnen gaan maken, ze mankeren volgens mij niet wat..............
Het gaat om het TOEVALLIG...........................en dat er volgens mij niet hele waarheid verteld wordt.....
Ragdollcat schreef:Pffffffffff je snapt t niet! Mij boeit t totaal niet wat voor ras of wat dan ook, ben niet tegen het slachten.
Het is me te toevallig, dat het van hetzelfde ras is en ook nog eens van het ras Andalusier, die toevallig allemaal wat mankeren en dus geslacht moeten worden........veel Andalusier die geslacht moeten gaan worden en op zelfde moment, dat komt niet voor in NL, zeker niet tegelijk. Ze zijn volgens mij gewoon op het ras uitgezocht om opgezet te gaan worden en is gedood zodat men er mooie opgezette paarden van kunnen gaan maken, ze mankeren volgens mij niet wat..............
Het gaat om het TOEVALLIG...........................en dat er volgens mij niet hele waarheid verteld wordt.....
Ragdollcat schreef:Lees mijn berichten terug, dan lees je wat heb neergezet.
Een rijke chinees met de juiste contacten.............
Ragdollcat schreef:You said it yourselfJa hoor, het is me gewoon te toevallig allemaal, Want die chinees he..............wat weet ie nou van Spanje en slachttransport met "geredde andalusiers".
Het slachten op zich is niet erg, maar het gaat erom dat er mogelijk niet de hele waarheid verteld wordt............
Maar goed een rijke chinees met de juiste contacten zou zoiets kunnen gaan regelen en organiseren.......

Het is me te toevallig, dat het van hetzelfde ras is en ook nog eens van het ras Andalusier, die toevallig allemaal wat mankeren en dus geslacht moeten worden........veel Andalusier die geslacht moeten gaan worden en op zelfde moment, dat komt niet voor in NL, zeker niet tegelijk. Ze zijn volgens mij gewoon op het ras uitgezocht om opgezet te gaan worden en is gedood zodat men er mooie opgezette paarden van kunnen gaan maken, ze mankeren volgens mij niet wat..............
8nnemiek schreef:Mooi opgezet ja! In sommige musea zie je toch een hoop slecht werk staan..
Maar ik zou het wel vreselijk vinden als ik mijn paard aan iemand verkoop in de hoop het dier een goed leven krijgt en ik hem een tijdje later opgezet in de krant zie staan :