Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pancake93 schreef:Maar niet alle behandelingen zijn 21.-

Leffroi schreef:Een prima idee, maar niet voor alle dingen. Spoedgevallen e.d. zijn sowieso al duur, als daar ook nog eens 21% btw overheen komt, is dat belachelijk veel. Maar dingen zoals bijv. een echo, keizersnede e.d. Tja, dubbel. Men kiest er bijvoorbeeld vaak bewust voor om te gaan fokken. Als je echo's e.d. nog goedkoper gaat maken, krijg je weer meer van die *oeps* nestjes. Nou zijn die er sowieso nog veelsteveel.. Maar.. Nouja ben gewoon slecht in het uitleggen wat ik bedoel..
Leffroi schreef:Dat is raar. Welke verzekeringen zijn dit dat? Er zit uiteraard wel een wachttijd aan vast, uitgezonderd jonge dieren (onder een half jaar dacht ik?) maar de rest.. Zouden er verder geen redenen mogen zijn om een gezond dier te weigeren. Dat er veel verschil in zit, ben ik het met je eens, maar er zijn wel degelijk verzekeringen die ook oudere dieren verzekeren. Maar je zit dan wel aan een wachttijd vast.
er zijn tegenwoordig zeer uitgebreide verzekeringen. Leffroi schreef:Tja, een aantal jaar terug. Mijn verzekering is ook niet meer hetzelfde als jaren teruger zijn tegenwoordig zeer uitgebreide verzekeringen.
Maar ik let dan ook op dat ik geen soort hond neem waarbij rekeningen van 3000 euro zijn te verwachten.